سیستم پیام

سیستم پیامک

سیستم پیام

سیستم پیامک

  • ۰
  • ۰

بانک شماره موبایل | بانک جامع شماره موبایل سراسر کشور

یکی از امکاناتی که در پنل اس ام اس مدیر پیامک قرار دارد؛ ارائه بانک شماره موبایل رایگان سراسر کشور به صورت تفکیک شده براساس بانک شماره  مشاغل و اصناف، بانک شماره موبایل طبقه بندی شده ایرانسل، بانک شماره طبقه بندی شده همراه اول، بانک شماره تلفن طبقه بندی شده بر اساس پیش شماره و … است؛ که شما با خرید سامانه پیامک می توانید به بانک شماره به صورت رایگان دسترسی داشته باشید تا بتوانید پیامک انبوه تبلیغاتی ارسال نمایید.

اگر قصد خرید سامانه پیامک را دارید حتما از شرکت ارائه دهنده خدمات سامانه پیامکی سوال کنید که آیا بانک شماره های تفکیک شده را به صورت رایگان در اختیار شما قرار می دهد یا خیر؟ همچنین می توانید قبل از ثبت نام پنل اس ام اس راهنمای خرید سامانه پیامک را مطالعه نمایید، ما در مدیر پیامک برای تمامی کاربرانمان بانک شماره تفکیک شده را قرار می‌دهیم تا کاربران مدیر پیامک بتوانند به صورت هدفمند پیامک انبوه تبلیغاتی ارسال کنند.

نیاز به مشاوره و راهنمایی بیشتر دارید؟!

۹ صبح تا ۹ شب با شماره زیر تماس بگیرید

 

برای ثبت نام پنل اس ام اس از کد تخفیف offbank استفاده نمایید و ۳۰ درصد تخفیف بگیرید.

خرید بانک شماره تلفنها

بسیاری از مشتریان ما فقط به بانک شمارهها نیاز دارند، اگر شما هم فقط به بانک شماره موبایل جامع و آپدیت سراسر کشور (به صورت طبقه بندی شده) نیاز دارید و تمایلی به خرید سامانه پیامک ندارید، می توانید با پنل اس ام اس مدیر پیامک تماس بگیرید تا بانک تلفن به صورت جداگانه از خرید پنل پیامکی در اختیار شما قرار بگیرد.

ثبت نام پنل اس ام اس با تخفیف ویژه

 

 

بانک شماره موبایل تفکیک شده چگونه است ؟

طبقه بندی بانک شماره موبایلها به شیوه های گوناگون صورت می گیرد. ما در مدیر پیامک بانک شماره موبایل‌ را به دسته های مختلف طبقه بندی می کنیم که اصلی ترین روش های طبقه بندی بانک شماره موبایل به صورت زیر است:

  • بانک شماره تلفن به تفکیک شهر و استان
  • بانک شماره موبایل به تفکیک سن و جنسیت
  • بانک شماره به تفکیک کد پستی و منطقه
  • بانک شماره به تفکیک محله ( برای تهران)
  • بانک شماره به تفکیک مشاغل و اصناف
  • بانک شماره تلفن به تفکیک پیش شماره و کد

زمانی که پنل اس ام اس معتبر را خریداری می کنید باید بانک شماره موبایل طبقه بندی شده را در اختیار شما قرار دهد تا بتوانید به شیوه دلخواه خود پیامک تبلیغاتی و هدفمند ارسال نمایید. دقت داشته باشید که در مدیر پیامک شما برای استفاده از بانک شماره هیچ هزینه ای را پرداخت نمی کنید و با ثبت نام پنل اس ام اس از مدیر پیامک به تمامی بانک شماره ها دسترسی پیدا می کنید و می توانید پیامک تبلیغاتی ارسال نمایید. بانک شماره موبایل شهرستان ها

بانک شماره مدیر پیامک به صورت دائمی آپدیت می شود و تا شماره غیر فعال از بانک شماره حذف شود. بانک شماره مدیر پیامک بسیار دقیق است و استعلام تمامی شماره ها از طرف پنل پیامک مخابرات صورت می گیرد، بنابراین زمانی که قصد ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی را داشته باشید می‌ توانید با خیال راحت از بانک مدیر پیامک برای ارسال پیامک‌ انبوه تبلیغاتی استفاده نمایید. بانک شماره موبایل شهرستان

بانک شماره تلفن مدیر پیامک کدام شهرها را پوشش می‌دهد؟

بانک شماره موبایل در سامانه پیامک مدیر پیامک تمامی استان ها و شهرهای ایران را پوشش می دهد. شما می توانید از قسمت ارسال پیامک منطقه ای – کشوری به بانک شماره همراه اول دسترسی داشته باشید.

بعد از کلیک روی دکمه ارسال منطقه ای کشوری از شما سوال می شود آیا می خواهید به تمام شماره های بانک شماره موبایل دسترسی داشته باشید و پیامک ارسال کنید یا فقط به یک پیش شماره خاص پیامک ارسال نمایید با انتخاب گزینه مورد نظر وارد مرحله دوم شده و می توانید از بانک شماره موبایل های موجود بانک شماره همراه اول دائمی یا بانک شماره موبایل همراه اول اعتباری را انتخاب نمایید؛ در نهایت با انتخاب استان و شهر مورد نظر تعداد شماره های موجود در بانک شماره به شما نمایش داده می شود. بانک شماره موبایل همراه اول

بانک شماره موبایلهای مشاغل

یکی از کاربردهای سامانه پیامک برای ارسال پیامک هدفمند تفکیک شماره موبایل ها بر اساس مشاغل است که در این روش ارسال پیامک شما می توانید به بانک مشاغلی که مد نظرتان است دسترسی داشته باشید و به بانک شماره موبایل مشاغل و اصناف پیامک ارسال نمایید.

برای ارسال پیامک به بانک مشاغل وارد سامانه پیامک شوید، از منو سمت راست ارسال پیامک > افزودن گیرندگان > ارسال پیامک مشاغل را انتخاب نمایید.

بانک شماره تلفنهای کدپستی و منطقه ای

برای دسترسی به بانک شماره ها برای ارسال پیامک منطقه ای وارد سامانه پیامک شوید از منو سمت راست > ارسال پیامک از روی نقشه را کلیک نمایید، شهر مورد نظر را انتخاب نمایید. می‌توانید به بانک شماره تلفن ایرانسل و بانک شماره همراه اول به صورت منطقه ای دسترسی داشته باشید.

هم اکنون اغلب سامانه های پیامکی از بانک های مشاغل مختلف  و شماره های که مربوط به کد پستی و یا جنسیت و یا پیش شماره برخوردار می باشد برخوردار می باشند.

 

اما چقدر این بانکهای شماره موبایل معتبر می باشند؟

شماره موبایلهای مربوط به کد پستی همراه اول در تمام پنل های اس ام اس  مربوط به سال ۱۳۹۰ می باشد و بعد از آن هیچ آپدیتی صورت نگرفته است.

منظور از ارسال اس ام اس بر اساس کد پستی – آدرسی و کد پستی می باشد که فرد در زمان خرید شماره موبایل خود داده است و با توجه به اینکه بانک شماره موبایل مربوط به سال ۹۰ می باشد امکان تغییر تعدادی از آدرس و شماره می باشد بنابراین درصد صحیح بودن این بانک در حال حاضر ۵۰% پیش بینی شده است.

شماره موبایل های مربوط به  کد پستی ایرانسل مربوط به سال ۱۳۹۲ می باشد اما با توجه با اینکه ایرانسل بر روی هر خطی یک خط هدیه داده درصد ارسال به این شماره ایرانسل بر اساس کد پستی ۳۵% درصد پیش بینی می گردد.

ارسال بر اساس مشاغل و بانک اصناف این شماره ها از اتحادیه ها و برخی سایتها نیازمندیها تهیه می گردد و درصد صحیح بودن آنها ۴۰% پیش بینی میشود.

ارسال بر اساس جنسیت و سن بندی طبق تحقیقات انجام شده از سوی همراه اول اینطور اطلاعاتی در اختیار سامانه ها قرار نگرفته و هیچ منبع مطمئنی جهت تایید این دیتا وجود ندارد.

ارسال بر اساس پیشماره به طور مثال به شماره های ۰۹۱۲۱۱۱ یعنی اینکه به تمام شماره های که ۷ رقم ابتدای آنها ۰۹۱۲۱۱۱ می باشد ارسال انجام شود توجه داشته باشید برخی این شماره ها در اکسل به ترتیب می سازند . این اشتباه بزرگی می باشد درست است هر پیش شماره ای ۹۹۹۹ عدد شماره تشکیل می دهد اما مخابرات تمام ۹۹۹۹ شماره را ثبت نمی نماید و از هر پیش شماره ای تعدادی اصلا در مخابرات ثبت نگردیده . بانک شماره موبایل شهرستانها

بنابراین برای این روش حتما از سیستم بالک اپراتورها استفاده نمایید.

ارسال بر اسال استان و شهر در این روش شما استان و شهر خود را تعیین می نمایید تعیین درصد صحیح بودن این روش ۷۰% پیش بینی شده است.

نتیجه گیری: برای ارسال پیامک انبوه و ارسال پیامک صوتی نیازی به خرید بانک شماره موبایل به صورت جداگانه نمی باشد و شما با خرید سامانه می توانید به بانک شماره ‌ها به صورت طبقه بندی شده دسترسی داشته باشید. بانک شماره موبایل ایرانسل

برای خرید بانک شماره موبایل معتبر همراه اول یا ایرانسل با شرکت سامانه پیامک مدیر پیامک تماس بگیرید.

 

ثبت نام در وردپرس با پیامک

 

شاید شما هم تا به حال عباراتی نظیر لاگین سریع در وردپرس ، پلاگین ثبت نام با موبایل دیجیت ، ثبت نام در وردپرس با پیامک ، ثبت نام و ورود با پیامک و … را شنیده باشید و برای شما سوال باشد که این عبارات یعنی چه ؟ ما در این مقاله قصد داریم شما را با مدیرپیامک و همچنین نحوه ثبت نام در وردپرس با پیامک آشنا کنیم با ما همراه باشید .

امروزه با پیشرفت روز افزون استفاده مردم از اینترنت و سایت‌های اینترنتی فعالیت‌های گسترده‌ای در این زمینه انجام شده است، یکی از نیازهایی که هر وبسایت لازم دارد این است که تعامل دو طرفه با کاربران خود برقرار کند و برای برآورده کردن این نیاز باید یک سیستم ثبت نام کاربری داشته باشد. سیستم ثبت نام کاربری به روش‌های مختلف قابل اجراست به طور مثال سیستم ثبت‌نام با ایمیل و نام کاربری، سیستم ثبت‌نام ورود با شبکه‌های اجتماعی . یکی از روش های جدید ثبت نام و ورود کاربری به صورت احراز هویت توسط تلفن همراه است که از این روش در شبکه های اجتماعی مانند تلگرام و اینستاگرام نیز استفاده شده است.

یکی از نیازهایی که صاحبان وبسایت‌های وردپرسی در چند سال اخیر جای خالی آن را احساس می‌کردند، این بود که سیستم ورود به وبسایت خود را از سیستم ایمیلی تبدیل به سیستم احراز هویتی کنند.

نیاز به مشاوره و راهنمایی بیشتر دارید؟!

۹ صبح تا ۹ شب با شماره زیر تماس بگیرید

 

برای خرید پنل اس ام اس از کد تخفیف Quicklogin استفاده نمایید و ۳۰ درصد تخفیف بگیرید.

 

ثبت نام پنل اس ام اس و دریافت پلاگین ثبت نام با موبایل 

 

ثبت نام و ورود وردپرس با تایید پیامک

اما آیا افزونه‌ای برای این کار وجود دارد؟! در این مقاله می‌خواهیم که با معرفی افرونه پیامکی دیجیت این مشکل را یکبار برای همیشه حل کنیم. در ادامه با ما همراه باشید….

ثبت نام و ورود کاربر در وردپرس با شماره موبایل

امروز می‌خواهیم یکی از پلاگین‌ های معروف وردپرسی را معرفی کنیم که به کمک آن می‌توانیم قابلیت ثبت‌نام احراز هویت یا به عبارتی ثبت نام و ورود وردپرس با تایید پیامک را به وبسایت خود اضافه کنیم و دغدغه اینکه کاربران دارای ایمیل نیستند را برطرف کنیم.

افزونه پیامکی دیجیت (DIGIT) از بهترین افزونه‌های موجود در مورد سیستم ثبت نام و ورود وردپرس با تایید پیامک است. زمانی که از افزونه دیجیتس استفاده می کنیم سیستم ثبت نام و ورود به سایت ما با کد تایید پیامکی صورت می‌گیرد. یعنی کاربران سایت مانند شبکه‌های اجتماعی نظیر فیسبوک، اینستاگرام و تلگرام، می‌توانند تنها با وارد کردن شماره موبایل و ارسال کد فعالسازی در سایت عضو شوند و از خدمات آن استفاده کنند. بانک شماره موبایل شهرستان نالوس

مزایای سیستم ثبت نام با تایید شماره موبایل افزونه دیجیت (DIGIT)

یکی از دغدغه‌های صاحبان وبسایت‌های وردپرسی این است که کاربران به هنگام ثبت‌نام این نکته را ذکر می‌کنند که ایمیل ندارند و در ادامه قادر به استفاده از خدمات وبسایت و یا خرید نیستند. از مزایای این سیستم می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: بانک شماره موبایل شهرستان میرآباد

  • سهولت در ثبت نام (تنها با وارد کردن شماره موبایل)
  • امنیت بالا
  • جمع آوری بانک اطلاعاتی شماره همراه کاربران به صورت تایید شده

سایر ویژگی های پلاگین ثبت نام با موبایل DIGIT

  • پشتیبانی کامل ووکامرس WooCommerce
  • ثبت ‌نام و ورود به‌حساب از‌ پیش تعیین‌ شده
  • ثبت نام در وردپرس با پیامک توسط افزونه دیجیتس
  • تنظیم دوبارۀ رمز عبور با رمز عبور یک بار مصرف
  • ثبت‌ نام با رمز عبور، ورود به‌حساب با کد عبور ت یک بار مصرف یا رمزعبور
  • کاربر می‌تواند پس از ورود به حساب از طریق تلفن همراه، ایمیل خود را به حساب اضافه کند.
  • کاربر می‌تواند با ایمیل ثبت نام کند و سپس شمارۀ موبایل خود را به حساب اضافه کند.
  • بانک شماره موبایل شهرستان میاندواب

آیا می‌توان به بلک لیست‌ها نیز پیامک ارسال کرد؟

حتما می‌دانید که بسیاری از افراد جلوی دریافت پیامک‌های تبلیغاتی را بسته‌اند که در حالت عادی سامانه‌های پیامکی نمی‌توانند به این شماره‌ها پیامک ارسال کنند در اصطلاح به اینگونه شماره‌ها بلک‌لیست یا لیست سیاه می‌گویند و اگر مخاطب شما هم یکی از این بلک لیست‌ها باشد، ارسال کد تایید به این شماره با مشکل روبرو خواهد شد و اگر نتوانند این مشکل را دور بزنند، عملا افرونه پیامکی دیجیتس کاربرد خود را از دست خواهد داد ! ولی مدیر پیامک راهکاری دیگر برای حل این مشکل سراغ دارد. که آن استفاده از خط خدماتی است. اما اگر پنل اس ام اسی که شما تهیه می‌کنید دارای خط خدماتی نباشد چه اتفاقی خواهد افتاد؟!

خط خدماتی افزونه ثبت نام در وردپرس با تایید شماره موبایل

جای نگرانی نیست!! مدیر پیامک در این راستا به کاربران خود راهکاری ارائه داده است که در این روش بدون ارائه مدارک خاصی، چند خط خدماتی عمومی در اختیار شما قرار می‌گیرد تا متنهای اطلاع‌رسانی مانند کدهای تایید افرونه پیامکی Digits را به راحتی به تمامی مخاطبین حتی بلک لیست هم ارسال کنید.

نکته قابل توجه اینکه ارسال سریع پیامک با خط خدماتی عمومی توسط افزونه پیامکی دیجیتس امکان‌ پذیر است. این در حالیست که در سامانه‌های دیگر، پیامک‌ها با تاخیر ارسال می‌شوند. اما در سامانه پیام کوتاه مدیر پیامک شما می‌توانید حتی به بلک لیست هم به صورت آنی پیامک ارسال کنید.

بانک شماره موبایل شهرستان مهاباد

پیامک‌های خود را بصورت آنی ارسال کنید

تمامی خطوط موجود در سامانه پیام کوتاه به صورت پیش‌فرض تبلیغاتی هستند و شما نمی‌توانید از این خطوط به بلک لیست‌ها پیامک ارسال کنید در نتیجه پیامک شما به دست مشتری نمی‌رسد و کاربران شما که هیچ اطلاعی در این زمینه ندارند گمان می‌کنند سایت شما خراب است! بدین ترتیب شما بخش کثیری از مشتریان خود را از دست خواهید داد. بانک شماره موبایل شهرستان محمودآباد

اما خط خدماتی چیست؟

حتما تا به حال دیده‌اید با اینکه بعضی از اشخاص جلوی دریافت پیامک‌های تبلیغاتی را بسته‌اند، پیامک‌های بانکی برای آنها ارسال می‌شود! اما چگونه؟!

خطوط خدماتی همان خطوط تبلیغاتی هستند با این تفاوت که به اپراتور تعهد داده می‌شود که از این خط فقط برای ارسال پیامک‌های اطلاع رسانی استفاده خواهد شد! بانک شماره موبایل شهرستان محمدیار

سایر امکانات افزونه ثبت نام با موبایل

  • عضویت با شماره موبایل
  • ثبت نام در وردپرس با موبایل
  • ارسال رمز عبور در موقع فراموشی رمز عبور
  • ورود با رمز
  • ورود با کد تایید پیامکی
  • تعیین زمان برای ارسال مجدد کد تایید
  • تغییر شماره موبایل توسط کاربر
  • قابلیت شخصی سازی پیام ارسالی به موبایل کاربران
  • ارسال پیامک صوتی
  • ایجاد مشتری در فاکتور ووکامرس
  • ثبت نام در وردپرس با تایید پیامک
  • لاگین سریع در وردپرس با افزونه دیجیت digits
  • کاملا فارسی سازی شده
  • ریست رمز ورود با ارسال کد تایید پیامکی
  • ثبت نام با پسورد و لاگین با پسورد و یا پیامک کد تایید
  • ورود به سیستم بدون رمز عبور
  • ورود به سیستم بدون ایمیل
  • بانک شماره موبایل شهرستان ماکو
  • فعال و غیرفعالسازی ایمیل در ثبت نام و لاگین
  • فعال و غیرفعالسازی پسورد در ثبت نام و لاگین
  • مسیردهی لاگین و ثبت نام
  • پشتیبانی کامل از woocommerce
  • پشتیبانی کامل از buddypress
  • پشتیبانی کامل از membership pro
  • پشتیبانی کامل از Ultimate Member
  • پشتیبانی کامل از Dokan
  • محدودیت ثبت نام برای یک کشور و یا تمامی کشورها
  • انتخاب کشور دیفالت
  • پشتیبانی از پنل های مختلف پیامکی

معایب نسخه رایگان ثبت نام در وردپرس با پیامک

مزایای نسخه پولی پلاگین ثبت نام با موبایل

  • بروزرسانی سریع و بهتر
  • لاگین سریع در وردپرس
  • سازگاری با افزونه های دیگر
  • پشتیبانی دائمی در ژاکت
  • امکان استفاده از مدیر پیامک در دیجیتس
  • امکان اتصال خط خدماتی مدیر پیامک به افزونه
  • بانک شماره موبایل شهرستان کشاورز

 

 با کد تخفیف Quicklogin  میتوانید پنل اس ام اس از مدیر پیامک با تخفیف ۳۰درصدی تهیه نمایید. پس از تهیه پنل اس ام اس از مدیر پیامک افزونه مورد نظر در اختیار شما قرار خواهد گرفت . مدیر پیامک ارسال سریع و خط خدماتی رایگان نیز ارائه می دهد در صورتی که نیاز به مشاوره و راهنمایی داشتید با شماره تماس بگیرید.

 

  • ۹۹/۰۶/۰۱
  • مریم مرادی

نظرات (۶)

Thank you for any other wonderful post. Where else could anybody get that
kind of information in such an ideal manner of writing?
I have a presentation next week, and I'm on the look for such information.
I’m not that much of a internet reader to be honest but your
sites really nice, keep it up! I'll go ahead and bookmark
your website to come back down the road. All the best
  • darknet sites for pot
  • obviously like your web site but you need to check the spelling on quite
    a few of your posts. Many of them are rife
    with spelling issues and I to find it very troublesome to tell the reality on the other hand I'll definitely
    come back again.
    สมัครสล็อตpg ทดลองเล่นได้แล้วที่นี่ PGTHAI.CLUB
    สมัคร สล็อต pg เว็บตรง ไม่ผ่านเอเย่นต์
    https://pgthai.club
    สล็อตpg
    Excellent post. I will be dealing with many of these issues
    as well..

    My web blog :: old-pussy.info
  • landscapers derby
  • I have been browsing online greater than three hours as of late, but I by no means discovered any interesting article
    like yours. It is beautiful worth enough for me.
    In my opinion, if all website owners and bloggers made excellent content as you probably did, the
    web can be a lot more helpful than ever before.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی