سیستم پیام

سیستم پیامک

سیستم پیام

سیستم پیامک

۵۰ مطلب در آبان ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

پنل اس ام اس برای تبلیغات انتخابات

شما می توانید با استفاده از سامانه پیامک با پنل اس ام اس برای تبلیغات انتخابات مختلف اعم از شورای شهر ، انتخابات مجلس ، انتخابات شورای شهر ، انتخابات ریاست جمهوری و سایر انتخابات عمومی یا داخلی شرکت ها مانند انتخابات هیئت مدیره و … تبلیغات کرد .

یکی از روش های اصلی تبلیغات، ارسال پیامک های انبوه تبلیغاتی می باشد با پنل اس ام اس برای تبلیغات انتخابات بسیاری از کاندیدها در انتخابات مانند انتخابات ریاست جمهوری، انتخابات شورای شهر، و از این قبیل ارسال پیامک انبوه را ابزاری جهت تبلیغات خود قرار داده و با قراردادن هزینه ی اعظمی از بودجه تبلیغاتی خود ، شعارهای انتخاباتی و پیام های خود را از طریق پیامک به مخاطبین ارسال می نمایند.

 

 

در سامانه پیام کوتاه  با پنل اس ام اس برای تبلیغات انتخابات جهت ارسال پیامک های انتخاباتی برای کاندیدهای محترم به دلیل ارسال با حجم بالا و محدودیت زمان، استفاده و ارسال پیامک ها جهت تبلیغات شرایط ویژه ای در نظر گرفته می شود.

برای ارسال پیامک انتخاباتی باید یک سری قوانین را رعایت کرد که در اینجا به این قوانین اشاره می شود :

  •  ارسال در ساعات مناسب ، برای جلوگیری از تبلیغ منفی و با توجه به ترافیک بالای ارسال در ایام انتخابات بهتر است که بین ساعت ۸ صبح تا ۸ شب پیامک ارسال گردد .
  •  ارسال در زمان هایی که توسط مراجع دولتی تعیین می گردد ، یعنی زمان مجاز برای تبلیغات
  •  استفاده از نام کامل کاندیدا در ابتدای پیامک ، چون ممکن است که پیامک شما تا انتها توسط گیرنده خوانده نشود .
  •  ارسال به محدوده مورد نظر یا شهر خاص ، مثلا اگر انتخابات شورای شهر می باشد ، فقط به شهری که در آن کاندید شده اید پیامک ارسال کنید .
  •  استفاده از شماره پیامکی کوتاه تر برای ایجاد حس بهتر و اعتماد بیشتر مخاطبان به شما ، لازم به ذکر است که داشتن یک شماره پیامکی کوتاه تر در کیفیت ارسال تاثیری ندارد .
  •  ارسال پیامک متناظر ، اگر شما یک سری مخاطب خاص با نام دارید ، پیامک متناظر یا هوشمند ارسال کنید و در ابتدای پیامک نام آنها را ذکر کنید .
  •  تخلف نکنید : برای سایر کاندیداهای محترم تبلیغات منفی نکنید ، با این کار خودتان را به دردسر خواهید انداخت و قطعا موفق نخواهید شد .
  •  از قبل برای تبلیغات پیامکی بودجه در نظر بگیرید و برنامه ریزی کنید .
  •  ارسال پیامک تان به یک نفر در طی یک مدت خاص ، مثلا هفت روزه ، به تعداد سه بار بسیار موثر تر از ارسال به تعداد افراد بیشتر ولی یک بار می باشد ، زیرا با ارسال سه بار پیامک قطعا نام شما در ذهن گیرنده باقی خواهد ماند .

 

در جهت موفقیت شما کاندیدای محترم، ابزارهای ویژه ای ایجاد و در جهت ارتباط موثر با مردم جمع آوری شده است:

ارسال پیامک انبوه به شماره‌های یک شهر با پنل اس ام اس برای انتخابات

در این روش پیامک شما با سرعت بسیار بالا و به صورت اینترنتی به شماره موبایل های دائمی یا اعتباری شهر مورد نظر شما ارسال می شود به گونه ای که اگر شما نیاز به دریافت نظرات نیز داشتید این امکان فراهم هست که مردم نیز در جواب اس ام اس ارسالی پیامی را برای سامانه پیامکی شما ارسال نمایند و پنل به صورت خودکار به آن پاسخ دهد

 ارسال پیامک منطقه ای با کد پستی

در این روش تبلیغات، پیامک کاندیدا به شماره موبایل های یک منطقه خاص بر اساس کد پستی ارسال می شود در این صورت مشتری تنها هزینه تبلیغات در منطقه ی مورد فعالیت خود را پرداخت خواهد کرد.

 ارسال پیامک به صاحبان اصناف و مشاغل خاص

در این روش پیامک تبلیغاتی کاندیدای محترم را به لیست شماره موبایل های صاحبان مشاغل و اصناف مورد نظر وی ارسال می کند. بانک مشاغل و اصناف مورد استفاده از به روز ترین شماره های ارائه شده از سمت اپراتورها استفاده کرده و قابلیت ارسال به تفکیک استان ، شهر و صنف مورد نظر کاندیدا می باشد.

 ارسال بر اساس جنسیت و سن

شما می توانید بر اساس سن و جنسیت افراد به آنها پیامک انتخاباتی ارسال کنید و برنامه های خود را بر اساس سن و جنسیت شان برایشان شرح دهید. مثلا چه برنامه هایی برای دانشجویان دارید.

 ارسال پیامک به یک پیش شماره خاص

در این روش پیامک تبلیغاتی به شماره موبایل های که با پیش شماره خاص توسط مشتری انتخاب شده است فرستاده می شود. پیش شماره های انتخابی مشتری می تواند شماره موبایل های شرکت همراه اول ، ایرانسل و رایتل باشد.

پنل پیامک برای انتخابات :  ارسال پیامک به محدوده خاصی از شماره ها

در این روش پیامک تبلیغاتی به شماره موبایل های که با محدوده خاصی مشخص شده اند ارسال میشود مثلا شماره ۰۹۱۲۲۴۲۰۰۰۰ تا شماره ۰۹۱۲۲۴۲۹۹۹۹ ارسال شود.

 

 پنل پیامک برای انتخابات

مدیر پیامک به کاندیدهای محترم خط خدماتی جهت ارسال سریع پیامک انتخاباتی حتی به شماره های مسدودی اعطا می کند.

اگر مشکل ارسال پیامک به خطوط بلک لیست را دارید سامانه مدیرپیامک می تواند به شما کمک کند تا به خطوط بلک لیست پیامک ارسال کنید.

آخرین تحقیقات صورت گرفته از ۵۰۰ فرد بالای ۱۸ سال نشان می دهد که ۲۴% از این افراد عقیده دارند پیامک بهترین ابزار برای برقراری ارتباط با رای دهندگان است. نکته جالب اینجاست که ۱۰% از این افراد در انتخابات گذشته با کاندیداهای مورد نظر خود از طریق اس ام اس در ارتباط بوده اند و برنامه های انتخاباتی این افراد را دنبال می کرده اند.

پنل اس ام اس برای تبلیغات انتخابات راز موفقیت شما کاندیدای محترم است و  ارتباط مستقیم با هوادارانتان خواهد بود. شاید باورتان نشود اما ممکن است تنها داشتن یک پنل پیامک ساده، ورق را به نفع شما برگرداند و این نام شما باشد که از صندوق رای بیرون می آید. طی ده سال اخیر در سراسر جهان، تمام سیاستمدارانی که برنده انتخابات بوده اند، سامانه ارسال پیامک یکی از ابزارهای ارتباطی اصلی شان بوده است

ارسال پیامک به شماره‌های یک شهر

با پنل اس ام اس برای تبلیغات انتخابات می توانید در کمترین زمان ممکن و به صورت اینترنتی به شماره موبایل های دائمی یا اعتباری شهر مورد نظر شما ارسال کنید. همچنین پیامک تبلیغاتی شما تنها به شماره موبایلهای فعال (واگذار شده) شهر ارسال شده و گزارش کلی از پیامک های ارسالی و دریافتی برای شما در دسترس است.

ارسال پیامک به یک پیش شماره خاص

در این روش پیامک تبلیغاتی به شماره موبایل های که با پیش شماره خاص توسط مشتری انتخاب شده است فرستاده می شود. پیش شماره های انتخابی مشتری می تواند شماره موبایل های شرکت همراه اول ( دائمی و اعتباری) و ایرانسل (دائمی و اعتباری) باشد.

ارسال پیامک منطقه ای

در این روش تبلیغاتی، پیامک مشتری به شماره موبایل های یک منطقه خاص ارسال می شود. در این صورت مشتری تنها هزینه تبلیغات در منطقه ی مورد فعالیت خود را پرداخت خواهد کرد.

ارسال پیامک بر اساس کد پستی

در این روش پیامک تبلیغی به لیستی از کدپستی های انتخابی مشتری ارسال می شود. همچنین می توان پیامک تبلیغی را برای کدپستی هایی با یک پیش شماره خاص ارسال کرد. افرادی این پیامک ها را دریافت می کنند که در زمان خرید سیم کارت آدرس کامل پستی خود را مشخص کرده اند.

ارسال پیامک به صاحبان مشاغل و اصناف

در  مدیرپیامک ، با پنل اس ام اس برای تبلیغات انتخابات پیامک تبلیغی مشتری را به لیست شماره موبایل های صاحبان مشاغل و اصناف مورد نظر وی ارسال می کند. بانک مشاغل و اصناف مورد استفاده در مدیرپیامک ، از به روز ترین شماره ها استفاده کرده و قابلیت ارسال به تفکیک صنف، شهر و استان مورد نظر مشتری می باشد.

ارسال بر اساس جنسیت و سن

با پنل اس ام اس برای تبلیغات انتخابات شما می توانید ارسال بر اساس سن و جنسیت افراد به آنها پیامک تبلیغاتی (انتخاباتی) ارسال کنید و برنامه های خود را بر اساس سن و جنسیت شان برایشان شرح دهید. مثلا چه برنامه هایی برای دانش آموزان و دانشجویان دارید و … .

نیاز به مشاوره و راهنمایی بیشتر دارید؟!

۹ صبح تا ۹ شب با شماره های زیر تماس بگیرید

 

برای خرید پنل اس ام اس از کد تخفیف Entekhabat استفاده نمایید و ۳۰ درصد تخفیف بگیرید.

 

 

با کد تخفیف Entekhabat از سایت مدیر پیامک با تخفیف ۳۰درصدی پنل اس ام اس تهیه نمایید . خرید پنل اس ام اس از مدیر پیامک به صورت آنی می باشد و خط خدماتی رایگان نیز ارائه می گردد. همچنین ارسال پیامک انبوه با سیم کارت نیز در پل موجود می باشد در صورتی که نیاز به مشاوره و راهنمایی داشتید با و شماره تماس بگیرید.

  • مریم مرادی
  • ۰
  • ۰

پنل اس ام اس اسلامشهر

امروزه از سامانه پیامک وپنل اس ام اس اسلامشهر برای موارد گوناگونی مانند ارسال پیامک تبلیغاتی یا ارسال اس ام اس از طریق وب سرویس و… استفاده می‌شود.

هر کسب و کاری برای حفظ مشتری های فعلی و جذب مشتری جدید از پنل اس ام اس اسلامشهر برای تعامل با مشتری و جذب مشتریان جدید از طریق بازاریابی پیامکی استفاده می‌کند. در کلان شهرهایی مانند اسلامشهر به دلیل جمعیت بالا و گستردگی مناطق بهترین روش تبلیغات هدفمند، استفاده از پنل اس ام اس بهارستان و ارسال پیامک بر اساس کدپستی یا ارسال پیامک به تفکیک سن و جنسیت می‌باشد.

امکانات پنل اس ام اس بهارستان

اگر قصد تبلیغ کسب و کار خود در بهارستان را داشته باشید در ابتدا چه روش‌های تبلیغاتی به ذهن شما می‌رسد؟ هزینه هر کدام از این روش‌ها چه میزان است؟ فکر می‌کنید چند درصد بازخورد دریافت کنید؟

ما در اینجا استفاده از پنل اس ام اس برای تبلیغات پیامکی در آبعلی را بررسی می‌کنیم، شما روش پیشنهادی خود را با تبلیغات پیامکی مقایسه کنید و نتیجه را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی در آبعلی

چرا از مدیر پیامک پنل اس ام اس در آبعلی بگیرم؟

۱- ارئه خط خدماتی رایگان در آبعلی بدون نیاز به سفته و مکاتبات و تعهدات

۲- ارسال پیامک انبوه به بلک لیست ها با سیم کارت

۳- ارسال سریع پیامک در کمتر از ۱۰ ثانیه برای اتصال به وب سایت

۴- لیست شماره های شهر آبعلی به تفکیک سن و جنسیت

۵- ارسال پیامک تبلیغاتی به آبعلی از روی نقشه

۶- لیست شماره موبایل ایرانسل و همراه اول بروز

 

ارسال SMS به تفکیک سن و جنسیت

تصور کنید که قصد شما تبلیغ برای فروشگاه پوشاک زنانه در منطقه مشخصی از اسلامشهر است. چند درصد از مشتریان شما خانم و چند درصد آقا هستند؟ مطمعنا درصد بالایی از مشتریان شما خانم هستند. بیایید از درصد کمی که آقا هستند چشم پوشی کنید و تبلیغ خود را روی بانوان اسلامشهری متمرکز کنید.

کسب و کارهای زیادی مانند مانند آرایشگاه‌ها، فروشگاه‌های پوشاک، برخی از موسسات و آموزشگاه‌ها و … هستند که بازار هدف آن ها فقط بانوان و یا آقایان هستند.

در این مواقع با استفاده از پنل اس ام اس اسلامشهر شما می‌توانید فقط به بانوان/ آقایان پیامک ارسال کنید و هزینه تبلیغات خود را برای ارسال پیامک تبلیغاتی به افرادی که بازارهدف شما نیستند هدر ندهید. این در حالی است که در دیگر روش‌های تبلیغات شما نمی‌توانید تفکیک جنسیتی در زمان تبلیغات در نظر بگیرید.

ارسال اس ام اس منطقه ای در اسلامشهر

اگر شما فروشگاه مواد غذایی در تجریش داشته باشید چند درصد مشتری‌های شما از پونک و تیراژه و … هستند؟ پیشنهاد ما به شما این است که این بار هم از این درصد کم چشم پوشی کنید و بازار هدف خود را تجریش و اطراف آن قرار دهید.

بسیاری از کسب و کارها مانند کارواش‌ها، فروشگاه‌های پوشاک و مواد غذایی، اکثر مشتریان آن‌ها را افراد ساکن در نزدیکی محل کسب و کار شان تشکیل می‌دهند.

در سامانه پیامک اسلامشهر شما می‌توانید منطقه‌های مورد نظر خود را از روی نقشه، انتخاب نام محله و همچنین کدپستی محله مورد نظر انتخاب کنید و فقط به همان منطقه پیامک ارسال کنید.

 

بانک شماره موبایل مشاغل اسلامشهر برای ارسال پیامک تبلیغاتی به اسلامشهر

ارسال پیامک تبلیغاتی به بانک مشاغل اسلامشهر

اجازه بدهید مثالی دیگر داشته باشیم تا قابلیت‌ها و مزایای استفاده از سامانه پیامک مخابرات در اسلامشهر شفاف‌ترشود.

فرض کنید قصد اجاره و یا فروش یک ملک تجاری در اسلامشهر را دارید، پیشنهاد ما به شما این است که بازار هدف خود را هدفمند و محدود نمایید و بجای ارسال پیامک به همه مردم، به کسانی پیامک ارسال کنید که نیاز به ملک تجاری دارند.

در پنل اس ام اس در اسلامشهر می‌توانید با استفاده از بانک مشاغل اسلامشهر موجود در سامانه پیامک فقط به کسانی پیامک ارسال کنید که احتمال می‌دهید به ملک تجاری نیاز دارند. در ادامه مشاغل موجود در پنل اس ام اس اسلامشهر آورده شده است.

بانک مشاغل اسلامشهر موجود در سامانه پیامک اسلامشهر:

چاپ و بسته بندی – وکلا – آزمایشگاه‌ها – دفاتر زیارتی – مشاوران املاک – آرایشی و بهداشتی – اسباب بازی – الکترونیک و مخابرات – بازیافت – بیمارستان – پتروشیمی – پوشاک – جواهرات – چسب و رنگ – خودروسازی- دکوراسیون – شیمیایی – صنایع چوب – صنایع وابسته به خودرو – صنعت چوب – صنعتی – عمرانی – فرش – فولاد – کاغذ و مقوا – کشاورزی و دام – ماشین آلات صنعتی – ماشین آلات غذایی – مصالح ساختمان – مواد غذایی – نساجی و ریسندگی – اتوماسیون صنعتی

تا اینجا با برخی از مزایای سامانه پیامک اسلامشهر آشنا شدید و روش تبلیغات پیامکی را با دیگر روش‌های تبلیغات مقایسه کردید. با ما همراه باشید تا با تبلیغات پیامکی در بهارستان و سامانه پیامک بهارستان بیشتر آشنا شوید.

با خرید پنل اس ام اس در بهارستان :

این امکان برای شما فراهم می‌شود که مدیریت پنل اس ام اس بهارستان خود را به صورت کامل در اختیار داشته باشید و تنظیمات پیامکی، گزارشات ارسال پیامک و … را بررسی کنید. پنل اس ام اس بهارستان شرایطی را فراهم کرده است که شما بدون نیاز به نصب هیچگونه نرم افزار و یا سخت افزاری، به راحتی بتوانید پیامک‌ های تبلیغاتی در بهارستان ارسال کنید.

امروزه ۵۰ درصد فروش از مشتریان قبلی که کسب و کار شما را شناخته اند حاصل می شود. ارسال پیامک یکی از بهترین راه های ارتباط با مشتریان قبلی و تداعی نام و یاد برند و محصول شما می باشد.

پنل اس ام اس در دماوند و ارسال پیامک تبلیغاتی در دماوند

پنل اس ام اس دماوند همراه با بانک شماره موبایل رایگان

با تهیه سامانه پیامک دماوند این امکان برای شما فراهم می‌شود که به بانک شماره های فعال شهرستان دماوند و اطراف آن دسترسی داشته باشید.

بانک شماره های پنل اس ام اس دماوند براساس رده سنی و جنسیت، کد پستی، ارسال محله ای،ارسال بر اساس پیش شماره، ارسال از روی نقشه و … تفکیک شده است تا کاربر سامانه پیامک قادر باشد به صورت هدفمند و برنامه‌ریزی شده پیامک تبلیغاتی در دماوند ارسال کند.

یکی دیگر از امکانات پنل اس ام اس اسلامشهر، بانک مشاغل و اصناف اسلامشهر می‌باشد. در سامانه پیام کوتاه اسلامشهر بانک مشاغل و اصناف به صورت تفکیک شده بر اساس گرایش جمع آوری شده است و از آنجایی که بانک شماره های سامانه پیامک اسلامشهر به‌روز است، شما می‌توانید به‌راحتی به مناطق مورد نظر خود پیامک ارسال کنید. با سامانه ارسال پیام کوتاه در اسلامشهر شما می‌توانید به تمامی مناطق، محله‌ها و اطراف شهرستان اسلامشهر پیامک تبلیغاتی ارسال کنید.

هزینه جذب یک مشتری جدید ، ۵ برابر حفظ مشتری قدیمی است ، پس باید در حفظ مشتریانمان تمام تلاش خود را داشته باشیم .

با استفاده از این دستگاه و نرم افزار ساده اما قدرتمند آن می توانید ، اطلاعات مخاطبان یا مشتریان یا بازار هدف خود را دریافت و ذخیره کنید دستگاه ثبت شماره تلفن
 دستگاه دایرکت دستگاه ثبت شماره تلفن مشتریان  ثبت شماره تلفن مشتریان در پنل اس ام اس دستگاه ذخیره شماره موبایل مشتریان دستگاه کد پد اس ام اس
قطعا برای شما پیش آمده است دستگاه کد پد اس ام اس که از جایی خرید کنید و در انتهای خرید از شما شماره موبایل درخواست شود که فروشگاه بتواند شما را از رسیدن کالای جدید مطلع نماید .  دستگاه ذخیره شماره موبایل مشتریان  دستگاه کی پد دستگاه کد پد اس ام اس

برخی از فروشندگان معمولا در دریافت شماره موبایل از مشتریانشان تردید دارند و نمی توانند از آنها شماره موبایل بگیرند

یا برخی از مشتریان از دادن شماره موبایل به فروشندگان تردید دارند و تلفن همراهشان را به صورت صحیح به فروشندگان نمی دهند

با استفاده از این دستگاه مشتریان با اطمینان به اینکه تلفن همراهشان در محلی امن نگهداری می شود ، تلفن همراه خود را در دستگاه ثبت می کننددستگاه کد پد اس ام اس
 دستگاه کی پد پیامک  دستگاه ثبت و ذخیره شماره موبایل مشتریان  دستگاه ذخیره ساز شماره مشتری و ارسال پیامک خرید دستگاه ثبت شماره مشتری  دستگاه ذخیره تلفن مشتریان  قیمت ثبت شماره تلفن مشتریان در پنل اس ام اس دستگاه کی پد دستگاه کی پد پیامک

و فروشندگان هم اطمینان خواهند داشت که اطلاعاتی که در دستگاه کی پد پیامک دستگاه ثبت شده است بسیار با ارزش است . دستگاه keypad نرم افزار ثبت شماره مشتری  دستگاه ثبت اطلاعات مشتریان دستگاه ذخیره شماره موبایل مشتری  دستگاه SMSPad

ارسال اس ام اس تبلیغاتی منطقه ای به محله های اسلامشهر

بانک شماره‌های مناطق زیر در پنل اس ام اس اسلامشهر موجود می باشد.

بانک شماره های مناطق اسلامشهر موجود در سامانه پیامک اسلامشهر:

تهران – اسلام‌شهر – قرچک – گلستان – قدس – ملارد – ورامین – شهریار – نسیم‌شهر – پاکدشت – اندیشه- رباط‌کریم – صالح‌آباد – باقرشهر – باغستان – بومهن– چهاردانگه – پیشوا – دماوند – پردیس – وحیدیه – نصیرآباد – فردوسیه – حسن‌آباد – رودهن – شاهدشهر – صباشهر – صفادشت – فیروزکوه – لواسان – آبسرد – شریف‌آباد – کهریزک – فشم – جوادآباد – کیلان – آبعلی – ارجمند

ارسال پیامک انبوه در آبعلی

امکانات پنل اس ام اس آبعلی

  • خط اختصاصی جهت دریافت و ارسال پیامک برای آبعلی
  • خط خدماتی رایگان جهت ارسال پیامک اطلاع رسانی و کدفعال سازی
  • ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی در شهرستان آبعلی

ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه برای اسلامشهر

در دنیای امروزی کمتر کسی را می‌توان پیدا کرد که تلفن همراه نداشته باشد و از آنجایی که طبق آمار میزان خوانده شدن پیامک های تبلیغاتی نسبت به دیگر روش های تبلیغات بسیار بالاتر است، انتظار می‌رود که تبلیغات پیامکی بازخورد مناسبتری را نسبت به سایر روش‌های تبلیغات داشته باشد. ارسال پیامک انبوه با سامانه پیام کوتاه در دماوند

یکی دیکر از امکانات پنل اس ام اس در دماوند این است که :

می توانید به راحتی در سطح شهرستان دماوند و یا حتی سطح کشور به تبلیغات پیامکی بپردازید. از آنجایی که بانک شماره های دماوند در سامانه پیام کوتاه دماوند به صورت تفکیک شده موجود است به شما کمک می‌کند که تنها به بازار هدف خود پیامک ارسال کنید و هزینه تبلیغاتی خود را برای کسانی که در واقع مشتری کسب‌ و کار شما نیستند هدر ندهید.

با استفاده از قابلیت ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی در اسلامشهر:

بر خلاف سایر روش‌های تبلیغات نیازی نیست که شما حتما در اسلامشهر باشید. شما می‌توانید از هرجای ایران با استفاده از پنل اس ام اس اسلامشهر، پیامک انبوه تبلیغاتی در اسلامشهر ارسال کنید و مشتری جذب کنید.

با توجه به اینکه بسیاری از کسب‌وکارها نیازی که ارتباط حضوری با مشتری ندارد، شما می‌توانید با استفاده از قابلیت ارسال پیامک انبوه در اسلامشهر به تبلیغات بپردازید و مشتری در صورت نیاز با شما تماس خواهد گرفت. علاوه بر این زمانی که شما در اسلامشهر هستید و به عنوان مثال می‌خواهید برای سمینار خود که قرار است در شهر دیگری برگزار شود، در آن شهر تبلیغ انجام دهید. نیازی نیست که شما برای تبلیغات در شهر مورد نظر حضور داشته باشید، بلکه با استفاده از سامانه پیام کوتاه اسلامشهر می توانید تبلیغات پیامکی خود را در شهر مورد نظر انجام دهید.

 

داستان موفقیت یکی از مشتریان ما در اسلامشهر

نزدیک عید بود، مردی باشخصیت و خوش‌برخورد با دفتر ما تماس گرفت، سوالش را خیلی کوتاه پرسید،آیا بانک شماره موبایل اسلامشهر برای ارسال پیامک منطقه‌ای در سیستم شما وجود دارد؟بله – آیا می‌توانم به شما اعتماد کنم؟ به او اطمینان دادیم که هیچ مشکلی بوجود نمی‌اید و تمام پیامک‌های او با کمال دقت ارسال می‌شود.

بعدا متوجه شدیم کار محمد فروش کت و شلوار با قیمت مناسب بود، حدود ۱۴ روز به عید نوروز مانده بود و دغدغه خرید لباس نو در ذهن مردم وجود داشت، محمد تقریبا روزانه به ۱۰۰٫۰۰۰ شماره پیامک تبلیغاتی ارسال می‌کرد و در این ۱۴ روز بیشتر از یک و نیم میلیون پیامک تبلیغاتی ارسال کرد.

بعد از تعطیلات نوروز محمد به دفتر ما آمد، برایمان تعریف کرد که کار او واردات مستقیم پوشاک از چین است و چون مستقیم پوشاک (کت و شلوار) وارد می‌کند فروش با چنین قیمتی که در پیامک‌ها می‌نوشت برای او منطقی و به‌صرفه است.

محمد گفت :

با روش بازاریابی پیامکی هزینه تبلیغاتش نسبت به بیلبورد و… ۰٫۱ شده است و توانسته بخش عظیمی از کالا را فقط با بازاریابی پیامکی بفروشد.

آیا تبلیغات پیامکی فروش مرا افزایش می‌دهد؟

در ادامه مزایای استفاده از تبلیغات پیامکی در اسلامشهر را بررسی خواهیم کرد.

ماندگاری

تبلیغات پیامکی نسبت به دیگر روش های تبلیغات، تاثیر بیشتری خواهد گذاشت. زمانی که شما در سطح شهر بر روی بیلبور تبلیغات خود را انجام می هید، افراد فقط در عرض چند ثانیه ای که از مقابل بیلبور عبور می کنند فرصت دارند که تبلیغ شما، نام شرکت شما و تلفن تماس را به خاطر بسپارند که مسلما می‌توان گفت غیر‌ممکن است. اما در تبلیغات پیامکی این فرصت به افراد داده می‌شود که با دقت پیام شما را مطالعه کنند.

تاثیرگزاری بالا

اگر در تبلیغات پیامکی متن را به گونه جذاب و حرفه ای بنویسید، این امکان وجود دارد که افراد پیامک را به دیگران نیز ارسال کنند و در واقع برای شما بازاریابی کنند. انتشار پیامک تبلیغاتی نسبت به دیگر روش های تبلیغات ازجمله چاپ کارکتر از شانس بیشتری برخوردار است زیرا انتشار آن به راحتی انجام می شود.

دسترسی آسان

از آنجایی که افراد تلفن همراه خود را همیشه در کنار خود دارند خیلی سریع پیامک تبلیغاتی شما را مطالعه می کنند.

هزینه پایین

از آنجایی که تبلیغات پیامکی نیاز به وسیله های فیزیکی و یا توزیع کننده ندارد، به راحتی انجام می شود و هزینه آن نیز بسیار پایین است. با این حال تبلیغات پیامک بازخورد مناسب تری را نسبت به دیگر روش های تبلیغات دارد شماره های فعال مناطق شهری اسلامشهر در پنل پیامک اسلامشهر موجود می باشند و شما می توانید به راحتی به مناطق هدف خود در شهر اسلامشهر پیامک ارسال کنید.

پنل اس ام اس اسلامشهر دارای شماره اختصاصی ارسال پیامک می باشد و مشترکین میتوانند علاوه بر ارسال پیام کوتاه ، دریافت نیز داشته باشند ، این به این معنی می باشد که شماره مذکور برای ارسال و دریافت پیامک ، تنها در اختیار یک مشترک است.

ارسال اس ام اس انبوه برای اسلامشهر

مهمترین ویژگی سامانه اس ام اس ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه بانک شماره موبایل های فعال اسلامشهر به صورت منطقه بندی و تفکیک شده برای شهر اسلامشهر می باشد. هماطور که می دانید یکی از مزایای تبلیغات پیامکی خوانده شدن تقریبا ۱۰۰٪ این نوع تبلیغات می باشد ، مدیریت کامل تبلیغات نداشتن هزینه توزیع و عدم وابستگی به شرایط آب و هوایی از دیگر ویژگی های ارسال پیامک تبلیغاتی نیز محسوب می شود.

نیاز به مشاوره و راهنمایی بیشتر دارید؟!

۹ صبح تا ۹ شب با شماره های زیر تماس بگیرید

 

 

برای خرید پنل اس ام اس از کد تخفیف eslam30 استفاده نمایید و ۳۰ درصد تخفیف بگیرید.

 

با کد تخفیف eslam30 از سایت مدیر پیامک با تخفیف ۳۰ درصدی پنل اس ام اس تهیه نمایید خرید پنل اس ام اس از مدیر پیامک به صورت آنی می باشد و خط خدماتی رایگان نیز ارائه می گردد. همچنین ارسال پیامک تبلیغاتی با سیم کارت نیز در پنل موجود می باشد در صورتی که نیاز به مشاوره و راهنمایی داشتید با شماره و شماره تماس بگیرید.

 

  • مریم مرادی
  • ۰
  • ۰

پنل پیامک در مانه و سملقان

در اینجا با امکانات پنل اس ام اس مانه و سملقان آشنا خواهیم شد.

شهرستان مانه و سِمِلقان از شهرستان‌های استان خراسان شمالی است که مرکز آن شهر آشخانه است. این شهرستان در سال ۱۳۸۵، تعداد ۹۵٬۵۸۲ نفر جمعیت

داشته‌ است. وجود منابع سرشار طبیعی در شهرستان مانه و سملقان از دیرباز جمعیتهای انسانی را به خود جذب نموده و باعث پرورش فرهنگ‌های درخشان در منطقه

شده‌است. وجود آثار تاریخی از دوره‌های پیش از تاریخ تا دوره معاصر در بخش‌های مختلف این شهرستان گویای استقرار مداوم بشر در این خطه است. بیشتر ساکنین

این شهرستان را کردها تشکیل می‌دهند که با زبان کردی کرمانجی (بادینانی) تکلم می‌نمایند.

ارسال پیامک تبلیغاتی و انبوه در شهر مه ولات

چرا از مدیر پیامک پنل پیامک در مه ولات بگیرم؟

۱- ارئه خط خدماتی رایگان در مه ولات بدون نیاز به سفته و مکاتبات و تعهدات

۲- ارسال پیامک انبوه به مه ولات بلک لیست ها با سیم کارت

۳- ارسال سریع پیامک در کمتر از ۱۰ ثانیه برای اتصال به وب سایت

۴- لیست شماره های شهر مانه و سملقان به تفکیک سن و جنسیت

۵- ارسال پیامک تبلیغاتی به مانه و سملقان از روی نقشه

۶- لیست شماره موبایل ایرانسل و همراه اول بروز

 

ارسال بلک لیست

ما قادر هستیم، پیامک شما را حتی به شماره‌هایی که دریافت پیامک تبلیغاتی را مسدود کرده‌اند، تحویل دهیم؛ باور نمی‌کنید؟! امتحان کنید ارسال پیامک انبوه با سامانه پیام کوتاه مشگین شهر

ویژگی‌های‌ ارسال پیامک تبلیغاتی با پنل پیامک در مشگین شهر

  • ارسال پیامک تبلیغاتی در مشگین شهر ، کم هزینه‌تر از سایر روش‌های تبلیغاتی است
  • اس ام اس تبلیغاتی فراگیرتر و جامع‌تر است
  • استفاده از اس ام اس تبلیغاتی بسیار راحت و آسان است
  • اطلاع‌رسانی‌های فوری در زمینه تبلیغات از طریق ارسال پیام کوتاه تبلیغاتی مقدور است
  • در کنار ارسال پیامک، امکان برندسازی نیز فراهم است
  • پیامک شما مستقیما و بدون واسطه به دست مشتریان می‌رسد
  • پیام کوتاه تبلیغاتی را می‌توان در زمانبندی‌های مختلف تنظیم و به تعداد زیادی از مشتریان ارسال نمود
  • پیامک تبلیغاتی با صرف حداقل زمان ممکن بیشترین بازدهی تبلیغاتی را به همراه دارد
  • استفاده از شماره های اختصاصی اینترنتی همانند ۳۰۰۰۱۲۳۴
  • امکان ارسال از پیش شماره‌های ۵۰۰۰ ، ۳۰۰۰ ، ۲۰۰۰ ، ۱۰۰۰ ، شماره خط ثابت و نام تجاری
  • بدون نیاز به نصب نرم افزار و سخت افزار، تحت وب و قابلیت دسترسی از همه جا
  • ارسال پیام کوتاه بر اساس سن، جنسیت، کدپستی، منطقه و صنف
  • امکان استفاده از چند شماره اختصاصی پیام کوتاه برای ارسال و دریافت پیامک
  • ارسال کلیه گزارشات به نرم افزارهای عمومی مانند اکسل
  • پشتیبانی اینترنتی و تلفنی از سامانه
  • عدم دریافت هزینه بابت نرم افزار و شماره برای سالهای آتی
  • عدم دریافت هزینه برای پیام‌های دریافتی
  • عدم وجود محدودیت برای ارسال و دریافت پیامک به هر تعداد
  • وجود یک برنامه تحت ویندوز صرفا جهت ارسال و دریافت پیام کوتاه
  • ارتباط با تمام شبکه‌های تلفن همراه کشور برای ارسال و دریافت پیامک از قبیل همراه اول، ایرانسل، رایتل و …
  • عدم محدودیت زمانی در مصرف اعتبار شارژ پیامک
  • بروز رسانی بانک اطلاعات شماره های تلفن همراه
  • نسخه پیام کوتاه ویژه گوشی های موبایل اندروید
  • امکان اتصال نرم افزارهای دیگر به سامانه برای ارسال و دریافت پیامک از طریق وب سرویس
  • بازگشت اعتبار ارسال های فیلتر شده

مانه و سملقانی عزیز به مشاوره رایگان برای تهیه پنل اس ام اس مریوان نیاز دارید ؟ با شماره موبایل ۳۰ ۳۵ ۳۴ ۰ ۰۹۱۲ تماس بگیرید

ارسال پیامک تبلیغاتی با از طریق سامانه مدیر پیامک

سامانه ارسال اس ‌ام ‌اس‌ انبوه در مریوان ، این امکان را به شما می‌دهد که از طریق اینترنت و بدون نیاز به سخت افزار از طریق خطوط تبلیغاتی ارسال نمایید.

پنل اس ام اس مریوان امکان ارسال و مدیریت پیامک انبوه تبلیغاتی را به روش ‌های زیر به شما می‌دهد.

در پنل اس ام اس مانه و سملقان، شما امکاناتی خواهید داشت که ارسال اس ام اس انبوه را برایتان مقدور می‌سازد. ارسال پیامک تبلیغاتی در شهر مریوان

پنل پیامک در مریوان

یکی از ارزانترین، سریعترین و موثرترین روش تبلیغات، ارسال پیامک تبلیغاتی در مریوان میباشد با استفاده از امکانات قدرتمندی که مدیر پیامک در اختیار شما قرار میدهد میتوانید

متن تاثیر گذار خود را در کمترین زمان ممکن به مخاطبان خود برسانید و با استفاده از بانک شماره ها و دیگر امکانات پنل اس ام اس مانه و سملقان، محصول و کار خود را

تبلیغ نمایید و از این طریق مشتریان خود را افزایش دهید.

استفاده از پنل اس ام اس مانه و سملقان یکی ازبهترین و آسانترین راه ها برای اطلاع رسانی و ارتباط مستمر با مشتریان میباشد

برخی از امکانات

بانک شماره موبایل دانمی همراه اول خراسان شمالی

بانک شماره موبایل اعتباری همراه اول خراسان شمالی

بانک شماره موبایل دانمی ایرانسل پنل اس ام اس مانه و سملقان

بانک شماره موبایل اعتباری ایرانسل خراسان شمالی

ارسال پیامک کوتاه تبلیغاتی خراسان شمالی

پشتیبانی ۲۴ ساعته پنل اس ام اس به صورت تلفنی در خراسان شمالی

ارسال پیامک به شماره های بلک لیست خراسان شمالی

ارسال سن و جنسیت پنل اس ام اس مانه و سملقان

نمایندگی پنل اس ام اس مانه و سملقان

ارسال پیامک از طریق فایل متنی و اکسل در خراسان شمالی

حالا چرا مدیرپیامک؟

ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی با سامانه پیام کوتاه مراغه

ویژگی های پنل پیامک در مراغه

  • پنل پیامک مادام عمر ( life time ) در مراغه
  • فعال سازی آنی پنل اس ام اس مراغه؛ به محض خرید
  • ارسال سریع پیامک به بلک لیست
  • ویدیو‌های آموزشی؛ بعد از خرید پنل اس ام اس مانه و سملقان برای شما ارسال می‌گردد
  • دارای نماد اعتماد الکترونیک و عضو انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی
  • پشتیبانی حرفه‌ای؛ به‌صورت ۲۴ ساعته توسط کارشناسان حرفه‌ای
  • بانک شماره موبایل دانمی همراه اول مانه و سملقان
  • بانک شماره موبایل اعتباری همراه اول مانه و سملقان
  • ارسال پیامک کوتاه تبلیغاتی مانه و سملقان
  • پشتیبانی ۲۴ ساعته پنل اس ام اس مانه و سملقان به صورت تلفنی در مانه و سملقان
  • ارسال پیامک به شماره های بلک لیست مانه و سملقان
  • ارسال سن و جنسیت در مانه و سملقان
  • نمایندگی پنل اس ام اس مانه و سملقان

همچنین شما شهروند عزیز ،می توانید با مراجعه به صفحه پنل پیامک خوزستان باتخفیف ۳۰درصدی از امکانات پنل پیامک قزوین نظیر پشتیبانی ۲۴ ساعته واقعی-دارا

بودن بانک شماره های به‌روز-ویدیو های آموزشی کار با سامانه پیامک و…. مطلع شوید.

مزیت مهم در مدیر پیامک :

دیگر خدمات مدیر پیامک چیست؟!

ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم، بازاریابی پیامکی را به بهترین شکل ممکن انجام دهید؛ ارسال پیامک منطقه‌ای، ارسال پیامک بر اساس سن‌ و‌ جنسیت، ارسال

پیامک از روی نقشه گوگل و بر اساس کد پستی، ارسال پیامک با سیم‌کارت جهت عبور از بلک لیست، ارسال پیامک از طریق وب‌سرویس با خط خدماتی چیست  و … از

جمله خدماتی هستند، که ما در مدیر پیامک انجام می دهیم.

اگر مشکل ارسال پیامک به خطوط بلک لیست را دارید سامانه پیام کوتاه مدیر پیامک، می تواند به شما کمک کند تا به خطوط بلک لیست پیامک ارسال کنید.

نیاز به مشاوره و راهنمایی بیشتر دارید؟!

۹ صبح تا ۹ شب با شماره های زیر تماس بگیرید

 

برای خرید پنل اس ام اس از کد تخفیف mane30 استفاده نمایید و ۳۰ درصد تخفیف بگیرید.

 

چرا از مدیر پیامک پنل اس ام اس بگیرم؟

۱- ارئه خط خدماتی رایگان بدون نیاز به سفته و مکاتبات و تعهدات

۲- ارسال پیامک انبوه به بلک لیست ها با سیم کارت

۳- ارسال سریع پیامک در کمتر از ۱۰ ثانیه برای اتصال به وب سایت

۴- لیست شماره های شهر مانه و سملقان به تفکیک سن و جنسیت

۵- ارسال پیامک تبلیغاتی به مانه و سملقان از روی نقشه

۶- لیست شماره موبایل ایرانسل و همراه اول بروز

با کد تخفیف mane30 از سایت مدیر پیامک با تخفیف ۳۰ درصدی پنل اس ام اس تهیه نمایید خرید پنل اس ام اس از مدیر پیامک به صورت آنی می باشد و خط خدماتی رایگان نیز ارائه می گردد. همچنین ارسال پیامک انبوه با سیم کارت نیز در پنل موجود می باشد در صورتی که نیاز به مشاوره و راهنمایی داشتید با شماره

و شماره تماس بگیرید.

  • مریم مرادی
  • ۰
  • ۰

پنل پیامک مانه

پنل اس ام اس مانه و سملقان

در اینجا با امکانات پنل اس ام اس مانه و سملقان آشنا خواهیم شد.

شهرستان مانه و سِمِلقان از شهرستان‌های استان خراسان شمالی است که مرکز آن شهر آشخانه است. این شهرستان در سال ۱۳۸۵، تعداد ۹۵٬۵۸۲ نفر جمعیت

داشته‌ است. وجود منابع سرشار طبیعی در شهرستان مانه و سملقان از دیرباز جمعیتهای انسانی را به خود جذب نموده و باعث پرورش فرهنگ‌های درخشان در منطقه

شده‌است. وجود آثار تاریخی از دوره‌های پیش از تاریخ تا دوره معاصر در بخش‌های مختلف این شهرستان گویای استقرار مداوم بشر در این خطه است. بیشتر ساکنین

این شهرستان را کردها تشکیل می‌دهند که با زبان کردی کرمانجی (بادینانی) تکلم می‌نمایند.

ارسال پیامک تبلیغاتی و انبوه در شهر مه ولات

چرا از مدیر پیامک پنل اس ام اس مه ولات بگیرم؟

۱- ارئه خط خدماتی رایگان در مه ولات بدون نیاز به سفته و مکاتبات و تعهدات

۲- ارسال پیامک انبوه به مه ولات بلک لیست ها با سیم کارت

۳- ارسال سریع پیامک در کمتر از ۱۰ ثانیه برای اتصال به وب سایت

۴- لیست شماره های شهر مانه و سملقان به تفکیک سن و جنسیت

۵- ارسال پیامک تبلیغاتی به مانه و سملقان از روی نقشه

۶- لیست شماره موبایل ایرانسل و همراه اول بروز

 

ارسال بلک لیست

ما قادر هستیم، پیامک شما را حتی به شماره‌هایی که دریافت پیامک تبلیغاتی را مسدود کرده‌اند، تحویل دهیم؛ باور نمی‌کنید؟! امتحان کنید ارسال پیامک انبوه با سامانه پیام کوتاه مشگین شهر

ویژگی‌های‌ ارسال پیامک تبلیغاتی با پنل اس ام اس مشگین شهر

  • ارسال پیامک تبلیغاتی در مشگین شهر ، کم هزینه‌تر از سایر روش‌های تبلیغاتی است
  • اس ام اس تبلیغاتی فراگیرتر و جامع‌تر است
  • استفاده از اس ام اس تبلیغاتی بسیار راحت و آسان است
  • اطلاع‌رسانی‌های فوری در زمینه تبلیغات از طریق ارسال پیام کوتاه تبلیغاتی مقدور است
  • در کنار ارسال پیامک، امکان برندسازی نیز فراهم است
  • پیامک شما مستقیما و بدون واسطه به دست مشتریان می‌رسد
  • پیام کوتاه تبلیغاتی را می‌توان در زمانبندی‌های مختلف تنظیم و به تعداد زیادی از مشتریان ارسال نمود
  • پیامک تبلیغاتی با صرف حداقل زمان ممکن بیشترین بازدهی تبلیغاتی را به همراه دارد
  • استفاده از شماره های اختصاصی اینترنتی همانند ۳۰۰۰۱۲۳۴
  • امکان ارسال از پیش شماره‌های ۵۰۰۰ ، ۳۰۰۰ ، ۲۰۰۰ ، ۱۰۰۰ ، شماره خط ثابت و نام تجاری
  • بدون نیاز به نصب نرم افزار و سخت افزار، تحت وب و قابلیت دسترسی از همه جا
  • ارسال پیام کوتاه بر اساس سن، جنسیت، کدپستی، منطقه و صنف
  • امکان استفاده از چند شماره اختصاصی پیام کوتاه برای ارسال و دریافت پیامک
  • ارسال کلیه گزارشات به نرم افزارهای عمومی مانند اکسل
  • پشتیبانی اینترنتی و تلفنی از سامانه
  • عدم دریافت هزینه بابت نرم افزار و شماره برای سالهای آتی
  • عدم دریافت هزینه برای پیام‌های دریافتی
  • عدم وجود محدودیت برای ارسال و دریافت پیامک به هر تعداد
  • وجود یک برنامه تحت ویندوز صرفا جهت ارسال و دریافت پیام کوتاه
  • ارتباط با تمام شبکه‌های تلفن همراه کشور برای ارسال و دریافت پیامک از قبیل همراه اول، ایرانسل، رایتل و …
  • عدم محدودیت زمانی در مصرف اعتبار شارژ پیامک
  • بروز رسانی بانک اطلاعات شماره های تلفن همراه
  • نسخه پیام کوتاه ویژه گوشی های موبایل اندروید
  • امکان اتصال نرم افزارهای دیگر به سامانه برای ارسال و دریافت پیامک از طریق وب سرویس
  • بازگشت اعتبار ارسال های فیلتر شده

مانه و سملقانی عزیز به مشاوره رایگان برای تهیه پنل اس ام اس مریوان نیاز دارید ؟ با شماره موبایل ۳۰ ۳۵ ۳۴ ۰ ۰۹۱۲ تماس بگیرید

ارسال پیامک تبلیغاتی با از طریق سامانه مدیر پیامک

سامانه ارسال اس ‌ام ‌اس‌ انبوه در مریوان ، این امکان را به شما می‌دهد که از طریق اینترنت و بدون نیاز به سخت افزار از طریق خطوط تبلیغاتی ارسال نمایید.

پنل اس ام اس مریوان امکان ارسال و مدیریت پیامک انبوه تبلیغاتی را به روش ‌های زیر به شما می‌دهد.

در پنل اس ام اس مانه و سملقان، شما امکاناتی خواهید داشت که ارسال اس ام اس انبوه را برایتان مقدور می‌سازد. ارسال پیامک تبلیغاتی در شهر مریوان

پنل اس ام اس مریوان

یکی از ارزانترین، سریعترین و موثرترین روش تبلیغات، ارسال پیامک تبلیغاتی در مریوان میباشد با استفاده از امکانات قدرتمندی که مدیر پیامک در اختیار شما قرار میدهد میتوانید

متن تاثیر گذار خود را در کمترین زمان ممکن به مخاطبان خود برسانید و با استفاده از بانک شماره ها و دیگر امکانات پنل اس ام اس مانه و سملقان، محصول و کار خود را

تبلیغ نمایید و از این طریق مشتریان خود را افزایش دهید.

استفاده از پنل اس ام اس مانه و سملقان یکی ازبهترین و آسانترین راه ها برای اطلاع رسانی و ارتباط مستمر با مشتریان میباشد

برخی از امکانات

بانک شماره موبایل دانمی همراه اول خراسان شمالی

بانک شماره موبایل اعتباری همراه اول خراسان شمالی

بانک شماره موبایل دانمی ایرانسل پنل اس ام اس مانه و سملقان

بانک شماره موبایل اعتباری ایرانسل خراسان شمالی

ارسال پیامک کوتاه تبلیغاتی خراسان شمالی

پشتیبانی ۲۴ ساعته پنل اس ام اس به صورت تلفنی در خراسان شمالی

ارسال پیامک به شماره های بلک لیست خراسان شمالی

ارسال سن و جنسیت پنل اس ام اس مانه و سملقان

نمایندگی پنل اس ام اس مانه و سملقان

ارسال پیامک از طریق فایل متنی و اکسل در خراسان شمالی

حالا چرا مدیرپیامک؟

ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی با سامانه پیام کوتاه مراغه

ویژگی های پنل اس ام اس مراغه

  • پنل پیامک مادام عمر ( life time ) در مراغه
  • فعال سازی آنی پنل اس ام اس مراغه؛ به محض خرید
  • ارسال سریع پیامک به بلک لیست
  • ویدیو‌های آموزشی؛ بعد از خرید پنل اس ام اس مانه و سملقان برای شما ارسال می‌گردد
  • دارای نماد اعتماد الکترونیک و عضو انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی
  • پشتیبانی حرفه‌ای؛ به‌صورت ۲۴ ساعته توسط کارشناسان حرفه‌ای
  • بانک شماره موبایل دانمی همراه اول مانه و سملقان
  • بانک شماره موبایل اعتباری همراه اول مانه و سملقان
  • ارسال پیامک کوتاه تبلیغاتی مانه و سملقان
  • پشتیبانی ۲۴ ساعته پنل اس ام اس مانه و سملقان به صورت تلفنی در مانه و سملقان
  • ارسال پیامک به شماره های بلک لیست مانه و سملقان
  • ارسال سن و جنسیت در مانه و سملقان
  • نمایندگی پنل اس ام اس مانه و سملقان

همچنین شما شهروند عزیز ،می توانید با مراجعه به صفحه پنل پیامک خوزستان باتخفیف ۳۰درصدی از امکانات پنل پیامک قزوین نظیر پشتیبانی ۲۴ ساعته واقعی-دارا

بودن بانک شماره های به‌روز-ویدیو های آموزشی کار با سامانه پیامک و…. مطلع شوید.

مزیت مهم در مدیر پیامک :

دیگر خدمات مدیر پیامک چیست؟!

ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم، بازاریابی پیامکی را به بهترین شکل ممکن انجام دهید؛ ارسال پیامک منطقه‌ای، ارسال پیامک بر اساس سن‌ و‌ جنسیت، ارسال

پیامک از روی نقشه گوگل و بر اساس کد پستی، ارسال پیامک با سیم‌کارت جهت عبور از بلک لیست، ارسال پیامک از طریق وب‌سرویس با خط خدماتی چیست  و … از

جمله خدماتی هستند، که ما در مدیر پیامک انجام می دهیم.

اگر مشکل ارسال پیامک به خطوط بلک لیست را دارید سامانه پیام کوتاه مدیر پیامک، می تواند به شما کمک کند تا به خطوط بلک لیست پیامک ارسال کنید.

نیاز به مشاوره و راهنمایی بیشتر دارید؟!

۹ صبح تا ۹ شب با شماره های زیر تماس بگیرید

 

برای خرید پنل اس ام اس از کد تخفیف mane30 استفاده نمایید و ۳۰ درصد تخفیف بگیرید.

 

چرا از مدیر پیامک پنل اس ام اس بگیرم؟

۱- ارئه خط خدماتی رایگان بدون نیاز به سفته و مکاتبات و تعهدات

۲- ارسال پیامک انبوه به بلک لیست ها با سیم کارت

۳- ارسال سریع پیامک در کمتر از ۱۰ ثانیه برای اتصال به وب سایت

۴- لیست شماره های شهر مانه و سملقان به تفکیک سن و جنسیت

۵- ارسال پیامک تبلیغاتی به مانه و سملقان از روی نقشه

۶- لیست شماره موبایل ایرانسل و همراه اول بروز

با کد تخفیف mane30 از سایت مدیر پیامک با تخفیف ۳۰ درصدی پنل اس ام اس تهیه نمایید خرید پنل اس ام اس از مدیر پیامک به صورت آنی می باشد و خط خدماتی رایگان نیز ارائه می گردد. همچنین ارسال پیامک انبوه با سیم کارت نیز در پنل موجود می باشد در صورتی که نیاز به مشاوره و راهنمایی داشتید با شماره

و شماره تماس بگیرید.

  • مریم مرادی
  • ۱
  • ۰

پنل پیامک میبد

از طریق سامانه پیامکی رایگان اس ام اس امکان ارسال پیامک انبوه به مناطق مختلف استان خراسان رضوی فراهم شده است. گُناباد مرکز شهرستان گناباد واقع در

جنوب استان خراسان رضوی است. این شهر از کهن‌ترین شهرهای ایران است. بر اساس آمار سال ۱۳۹۵مرکز آمار ایران، جمعیت شهر گناباد ۴۰/۷۷۳ نفر بوده‌است.در

هر نقطه از روستای این شهرستان هنرهای مختلفی از جمله سبدبافی، سفالگری، قالی باقی، نمدبافی و صنایع دستی گوناگون به چشم می‌خورد.

در سامانه مدیر پیامک امکان ارسال پیامک به خطوط بلک لیست (ارسال پیامک انبوه با سیم کارت)، ارسال پیامک به تفکیک استان و شهر ، ارسال پیامک به تفکیک

پیش شماره، ارسال پیامک بر اساس کد پستی، ارسال پیامک بر اساس رده سنی و جنسیت ، ارسال پیامک از روی نقشه ، ارائه خط خدماتی رایگان و… وجود دارد.

چرا از مدیر پیامک پنل اس ام اس بگیرم؟

۱- ارئه خط خدماتی رایگان بدون نیاز به سفته و مکاتبات و تعهدات

۲- ارسال پیامک انبوه به بلک لیست ها با سیم کارت

۳- ارسال سریع پیامک در کمتر از ۱۰ ثانیه برای اتصال به وب سایت

۴- لیست شماره های شهر گناباد به تفکیک سن و جنسیت

۵- ارسال پیامک تبلیغاتی به گناباد از روی نقشه

۶- لیست شماره موبایل ایرانسل و همراه اول بروز

 پنل پیامک ماه نشان

در روش ارسال پیامک به بانک شماره موبایل شما میتوانید بر اساس هدف خود پیامک های تبلیغاتی را به افرادی که در مناطق مختلف هستند ارسال نمایید .

ارسال پیامک از روی نقشه از طریق پنل اس ام اس مخابرات گناباد

توسط این امکان سامانه پیامکی ، کاربران می توانند از روی نقشه گوگل محله موردنظر خود را انتخاب کرده و به تعداد دلخواهی از شماره ها پیامک ارسال کنند .

ارسال پیامک از طریق مناطق کد پستی پنل اس ام اس مخابرات گناباد

در این منو از ارسال ، کاربران کافیست کد پستی منطقه ی مورد نظر خود را به سامانه وارد نمایند و سامانه به صورت خودکار تمامی شماره هایی که در این منطقه ثبت

شده اند را نمایش خواهد داد .

 

ارسال پیامک از طریق پنل پیامک لاهیجان

همانطور که می دانید این نوع ارسال فقط برای شماره های ایرانسل می باشد و در شهری مثل گناباد می تواند فیدبک بالایی داشته باشد . در این نوع ارسال شما

از روی نقشه منطقه ای را که می خواهید به آن ارسال داشته باشید ، انتخاب می کنید و پیامک خود را زمانبندی می کنید .

ارسال پیامک از طریق تفکیک سن و جنسیت در پنل پیامک گناباد

در این نوع از ارسال شما با استفاده از انتخاب جنس مرد یا زن و رده ی سنی مشخصی پیامک تبلیغاتی خود را فقط به این دسته از افراد در شهر گناباد ارسال نمایید.

ارسال پیامک از پیش شماره های همراه اول گناباد

اغلب شماره های تلفن همراه را مشترکین اپراتور همراه اول تشکیل داده است. شما می توانید با انتخاب پیش شماره همراه اول مورد نظر در سامانه به تعداد دلخواهی

از آنها پیامک ارسال کنید . آن هم به صورت هدفمند !

ارسال پیام صوتی با پنل پیامک گنبد کاووس

مدیرپیامک به عنوان نماینده رسمی اپراتور ها ، در پنل های اس ام اس خود امکانی در نظر گرفته است که شما می توانیدبه جای نوشتن متن پیامک پیام خود را به

صورت صوت ضبط کرده و فایل صوتی را در منوی ارسال پیام صوتی وارد کنید تا سامانه به صورت سیستمی با گیرندگان انتخاب شده تماس گرفته و فایل صوتی شما را

برای آنها پخش کند .

بانک شماره‌های مشاغل استان خراسان رضوی

یکی دیگر از امکانات سامانه پیامکی گناباد بانک شماره‌های مشاغل و اصناف در استان خراسان رضوی می‌باشد.

معلمان – وکلای دادگستری – دفاتر زیارتی – مشاوران املاک – مدیران صنایع – بازیافت – آرایشی و بهداشتی – بیمارستان – پوشاک – جواهرات – چاپ و بسته بندی

– دکوراسیون – خودروسازی – صنایع چوب – صنعت پلاستیک – صنعتی – عمرانی – فولاد – کاغذ و مقوا – کشاورزی و دام – ماشین آلات غذایی – ماشین آلات

صنعتی – مصالح ساختمانی – مواد غذایی – نساجی و ریسندگی

 

ارسال پیامک به کلیه شهرستان های خراسان رضوی

توسط این امکان سامانه پیامکی ، کاربران می توانند از روی پنل شهرستان موردنظر خود را انتخاب کرده و به تعداد دلخواهی از شماره ها پیامک ارسال کنند .

مناطق موجود در بانک شماره شهرستان های خراسان رضوی:

مشهد – بجستان – بردسکن – تایباد – تربت جام – تربت حیدریه – جغتای – جوین – چناران – خلیل آباد – خواف – درگز – رشتخوار – زاوه – سبزوار – سرخس –

فریمان – فیروزه – قوچان – گناباد – مه ولات – نیشابور – کاشمر – کلات – باخرز – بینالود – خوشاب – داورزان

مناطق موجود در بانک شماره شهرهای خراسان رضوی:

احمد آباد صولت – انابد – باجگیران – باخرز – بار – بایگ – بجستان – بردسکن – بیدخت – تایباد – تربت جام – تربت حیدریه – جغتای – جنگل – خرو – خلیل آباد

– خواف– داورزن – درود – درگز – دولت آباد – رباط سنگ – رشتخوار – رضویه – رودآب – ریوش – سبزوار – سرخس – سفید سنگ – سلامی – سلطان آباد –

سنگان – شادمهر – شاندیز – ششتمد – شهرآباد – شهرزو – صالح آباد – طرقبه – عشق آباد – فرهادگرد – فریمان – فیروزه – فیض آباد – قاسم آباد – قدمگاه

– قلندرآباد – قوچان – لطف آباد – مزداوند – مشهد – مشهد ریزه – ملک آباد – نشتیفان – نصرآباد – نقاب – نوخندان – نیشابور – نیل شهر – همت آباد – چاپشلو

– چناران – چکنه – کاخک – کاریز – کاشمر – کدکن – کلات – کندر – گلبهار – گلمکان – گناباد – یونسی

امکاناتی که مدیرپیامک در پنل اس ام اس گناباد ارائه میکند

همانطور که در فوق از امکانات سامانه پیامک گناباد سخن گفتیم، مدیرپیامک ارائه کننده تمامی این امکانات و حتی امکانات و ماژول های پیشرفته دیگری میباشد از

جمله:

  • ارسال پیامک بر اساس پیش شماره مختلف
  • بانک شماره تلفن با تفکیک سن و جنسیت
  • ارسال پیامک از روی نقشه گوگل
  • ارسال پیامک صوتی
  • ماژول یادآوری اقساط
  • ماژول تبریکات
  • منشی تلفنی
  • کدخوان و …

کلام آخر…

برای داشتن تمامی این امکانات و ارسال پیامک تبلیغاتی به مناطق گناباد، تنها کافیست پنل اس ام اس تهیه کنید و بدون نیاز به نصب و فعالسازی دستگاه سخت

افزاری، به صورت آنلاین و تحت وب پیامک تبلیغاتی ارسال کنید.

نیاز به مشاوره و راهنمایی بیشتر دارید؟!

۹ صبح تا ۹ شب با شماره های زیر تماس بگیرید

 

برای خرید پنل اس ام اس از کد تخفیف gonabad استفاده نمایید و ۳۰ درصد تخفیف بگیرید.

چرا از مدیر پیامک پنل اس ام اس بگیرم؟

۱- ارئه خط خدماتی رایگان بدون نیاز به سفته و مکاتبات و تعهدات

۲- ارسال پیامک انبوه به بلک لیست ها با سیم کارت

۳- ارسال سریع پیامک در کمتر از ۱۰ ثانیه برای اتصال به وب سایت

۴- لیست شماره های شهر گناباد به تفکیک سن و جنسیت

۵- ارسال پیامک تبلیغاتی به گناباد از روی نقشه

۶- لیست شماره موبایل ایرانسل و همراه اول بروز

 

با کد تخفیف gonabad از سایت مدیر پیامک با تخفیف ۳۰درصدی پنل اس ام اس تهیه نمایید . خرید پنل اس ام اس از مدیر پیامک به صورت آنی می باشد و

خط خدماتی عمومی نیز ارائه می گردد. همچنین ارسال پیامک انبوه با سیم کارت نیز در پل موجود می باشد در صورتی که نیاز به مشاوره و راهنمایی داشتید با

شماره و شماره تماس بگیرید.

  • مریم مرادی
  • ۰
  • ۰

ارسال پیامک انبوه در مانه و سملقان

در اینجا با امکانات پنل اس ام اس مانه و سملقان آشنا خواهیم شد.

شهرستان مانه و سِمِلقان از شهرستان‌های استان خراسان شمالی است که مرکز آن شهر آشخانه است. این شهرستان در سال ۱۳۸۵، تعداد ۹۵٬۵۸۲ نفر جمعیت

داشته‌ است. وجود منابع سرشار طبیعی در شهرستان مانه و سملقان از دیرباز جمعیتهای انسانی را به خود جذب نموده و باعث پرورش فرهنگ‌های درخشان در منطقه

شده‌است. وجود آثار تاریخی از دوره‌های پیش از تاریخ تا دوره معاصر در بخش‌های مختلف این شهرستان گویای استقرار مداوم بشر در این خطه است. بیشتر ساکنین

این شهرستان را کردها تشکیل می‌دهند که با زبان کردی کرمانجی (بادینانی) تکلم می‌نمایند.

ارسال پیامک تبلیغاتی و انبوه در شهر مه ولات

چرا از مدیر پیامک ارسال پیامک انبوه در مه ولات بگیرم؟

۱- ارئه خط خدماتی رایگان در مه ولات بدون نیاز به سفته و مکاتبات و تعهدات

۲- ارسال پیامک انبوه به مه ولات بلک لیست ها با سیم کارت

۳- ارسال سریع پیامک در کمتر از ۱۰ ثانیه برای اتصال به وب سایت

۴- لیست شماره های شهر مانه و سملقان به تفکیک سن و جنسیت

۵- ارسال پیامک تبلیغاتی به مانه و سملقان از روی نقشه

۶- لیست شماره موبایل ایرانسل و همراه اول بروز

 

ارسال بلک لیست

ما قادر هستیم، پیامک شما را حتی به شماره‌هایی که دریافت پیامک تبلیغاتی را مسدود کرده‌اند، تحویل دهیم؛ باور نمی‌کنید؟! امتحان کنید ارسال پیامک انبوه با سامانه پیام کوتاه مشگین شهر

ویژگی‌های‌ ارسال پیامک تبلیغاتی با ارسال پیامک انبوه در مشگین شهر

  • ارسال پیامک تبلیغاتی در مشگین شهر ، کم هزینه‌تر از سایر روش‌های تبلیغاتی است
  • اس ام اس تبلیغاتی فراگیرتر و جامع‌تر است
  • استفاده از اس ام اس تبلیغاتی بسیار راحت و آسان است
  • اطلاع‌رسانی‌های فوری در زمینه تبلیغات از طریق ارسال پیام کوتاه تبلیغاتی مقدور است
  • در کنار ارسال پیامک، امکان برندسازی نیز فراهم است
  • پیامک شما مستقیما و بدون واسطه به دست مشتریان می‌رسد
  • پیام کوتاه تبلیغاتی را می‌توان در زمانبندی‌های مختلف تنظیم و به تعداد زیادی از مشتریان ارسال نمود
  • پیامک تبلیغاتی با صرف حداقل زمان ممکن بیشترین بازدهی تبلیغاتی را به همراه دارد
  • استفاده از شماره های اختصاصی اینترنتی همانند ۳۰۰۰۱۲۳۴
  • امکان ارسال از پیش شماره‌های ۵۰۰۰ ، ۳۰۰۰ ، ۲۰۰۰ ، ۱۰۰۰ ، شماره خط ثابت و نام تجاری
  • بدون نیاز به نصب نرم افزار و سخت افزار، تحت وب و قابلیت دسترسی از همه جا
  • ارسال پیام کوتاه بر اساس سن، جنسیت، کدپستی، منطقه و صنف
  • امکان استفاده از چند شماره اختصاصی پیام کوتاه برای ارسال و دریافت پیامک
  • ارسال کلیه گزارشات به نرم افزارهای عمومی مانند اکسل
  • پشتیبانی اینترنتی و تلفنی از سامانه
  • عدم دریافت هزینه بابت نرم افزار و شماره برای سالهای آتی
  • عدم دریافت هزینه برای پیام‌های دریافتی
  • عدم وجود محدودیت برای ارسال و دریافت پیامک به هر تعداد
  • وجود یک برنامه تحت ویندوز صرفا جهت ارسال و دریافت پیام کوتاه
  • ارتباط با تمام شبکه‌های تلفن همراه کشور برای ارسال و دریافت پیامک از قبیل همراه اول، ایرانسل، رایتل و …
  • عدم محدودیت زمانی در مصرف اعتبار شارژ پیامک
  • بروز رسانی بانک اطلاعات شماره های تلفن همراه
  • نسخه پیام کوتاه ویژه گوشی های موبایل اندروید
  • امکان اتصال نرم افزارهای دیگر به سامانه برای ارسال و دریافت پیامک از طریق وب سرویس
  • بازگشت اعتبار ارسال های فیلتر شده

مانه و سملقانی عزیز به مشاوره رایگان برای تهیه پنل اس ام اس مریوان نیاز دارید ؟ با شماره موبایل ۳۰ ۳۵ ۳۴ ۰ ۰۹۱۲ تماس بگیرید

ارسال پیامک تبلیغاتی با از طریق سامانه مدیر پیامک

سامانه ارسال اس ‌ام ‌اس‌ انبوه در مریوان ، این امکان را به شما می‌دهد که از طریق اینترنت و بدون نیاز به سخت افزار از طریق خطوط تبلیغاتی ارسال نمایید.

پنل اس ام اس مریوان امکان ارسال و مدیریت پیامک انبوه تبلیغاتی را به روش ‌های زیر به شما می‌دهد.

در پنل اس ام اس مانه و سملقان، شما امکاناتی خواهید داشت که ارسال اس ام اس انبوه را برایتان مقدور می‌سازد. ارسال پیامک تبلیغاتی در شهر مریوان

ارسال پیامک انبوه در مریوان

یکی از ارزانترین، سریعترین و موثرترین روش تبلیغات، ارسال پیامک تبلیغاتی در مریوان میباشد با استفاده از امکانات قدرتمندی که مدیر پیامک در اختیار شما قرار میدهد میتوانید

متن تاثیر گذار خود را در کمترین زمان ممکن به مخاطبان خود برسانید و با استفاده از بانک شماره ها و دیگر امکانات پنل اس ام اس مانه و سملقان، محصول و کار خود را

تبلیغ نمایید و از این طریق مشتریان خود را افزایش دهید.

استفاده از پنل اس ام اس مانه و سملقان یکی ازبهترین و آسانترین راه ها برای اطلاع رسانی و ارتباط مستمر با مشتریان میباشد

برخی از امکانات

بانک شماره موبایل دانمی همراه اول خراسان شمالی

بانک شماره موبایل اعتباری همراه اول خراسان شمالی

بانک شماره موبایل دانمی ایرانسل پنل اس ام اس مانه و سملقان

بانک شماره موبایل اعتباری ایرانسل خراسان شمالی

ارسال پیامک کوتاه تبلیغاتی خراسان شمالی

پشتیبانی ۲۴ ساعته پنل اس ام اس به صورت تلفنی در خراسان شمالی

ارسال پیامک به شماره های بلک لیست خراسان شمالی

ارسال سن و جنسیت پنل اس ام اس مانه و سملقان

نمایندگی پنل اس ام اس مانه و سملقان

ارسال پیامک از طریق فایل متنی و اکسل در خراسان شمالی

حالا چرا مدیرپیامک؟

ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی با سامانه پیام کوتاه مراغه

ویژگی های ارسال پیامک انبوه در مراغه

  • پنل پیامک مادام عمر ( life time ) در مراغه
  • فعال سازی آنی پنل اس ام اس مراغه؛ به محض خرید
  • ارسال سریع پیامک به بلک لیست
  • ویدیو‌های آموزشی؛ بعد از خرید پنل اس ام اس مانه و سملقان برای شما ارسال می‌گردد
  • دارای نماد اعتماد الکترونیک و عضو انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی
  • پشتیبانی حرفه‌ای؛ به‌صورت ۲۴ ساعته توسط کارشناسان حرفه‌ای
  • بانک شماره موبایل دانمی همراه اول مانه و سملقان
  • بانک شماره موبایل اعتباری همراه اول مانه و سملقان
  • ارسال پیامک کوتاه تبلیغاتی مانه و سملقان
  • پشتیبانی ۲۴ ساعته پنل اس ام اس مانه و سملقان به صورت تلفنی در مانه و سملقان
  • ارسال پیامک به شماره های بلک لیست مانه و سملقان
  • ارسال سن و جنسیت در مانه و سملقان
  • نمایندگی پنل اس ام اس مانه و سملقان

همچنین شما شهروند عزیز ،می توانید با مراجعه به صفحه پنل پیامک خوزستان باتخفیف ۳۰درصدی از امکانات پنل پیامک قزوین نظیر پشتیبانی ۲۴ ساعته واقعی-دارا

بودن بانک شماره های به‌روز-ویدیو های آموزشی کار با سامانه پیامک و…. مطلع شوید.

مزیت مهم در مدیر پیامک :

دیگر خدمات مدیر پیامک چیست؟!

ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم، بازاریابی پیامکی را به بهترین شکل ممکن انجام دهید؛ ارسال پیامک منطقه‌ای، ارسال پیامک بر اساس سن‌ و‌ جنسیت، ارسال

پیامک از روی نقشه گوگل و بر اساس کد پستی، ارسال پیامک با سیم‌کارت جهت عبور از بلک لیست، ارسال پیامک از طریق وب‌سرویس با خط خدماتی چیست  و … از

جمله خدماتی هستند، که ما در مدیر پیامک انجام می دهیم.

اگر مشکل ارسال پیامک به خطوط بلک لیست را دارید سامانه پیام کوتاه مدیر پیامک، می تواند به شما کمک کند تا به خطوط بلک لیست پیامک ارسال کنید.

نیاز به مشاوره و راهنمایی بیشتر دارید؟!

۹ صبح تا ۹ شب با شماره های زیر تماس بگیرید

 

برای خرید پنل اس ام اس از کد تخفیف mane30 استفاده نمایید و ۳۰ درصد تخفیف بگیرید.

 

چرا از مدیر پیامک پنل اس ام اس بگیرم؟

۱- ارئه خط خدماتی رایگان بدون نیاز به سفته و مکاتبات و تعهدات

۲- ارسال پیامک انبوه به بلک لیست ها با سیم کارت

۳- ارسال سریع پیامک در کمتر از ۱۰ ثانیه برای اتصال به وب سایت

۴- لیست شماره های شهر مانه و سملقان به تفکیک سن و جنسیت

۵- ارسال پیامک تبلیغاتی به مانه و سملقان از روی نقشه

۶- لیست شماره موبایل ایرانسل و همراه اول بروز

با کد تخفیف mane30 از سایت مدیر پیامک با تخفیف ۳۰ درصدی پنل اس ام اس تهیه نمایید خرید پنل اس ام اس از مدیر پیامک به صورت آنی می باشد و خط خدماتی رایگان نیز ارائه می گردد. همچنین ارسال پیامک انبوه با سیم کارت نیز در پنل موجود می باشد در صورتی که نیاز به مشاوره و راهنمایی داشتید با شماره

و شماره تماس بگیرید.

 

  • مریم مرادی
  • ۰
  • ۰

پنل اس ام اس در مانه و سملقان

در اینجا با امکانات پنل اس ام اس مانه و سملقان آشنا خواهیم شد.

شهرستان مانه و سِمِلقان از شهرستان‌های استان خراسان شمالی است که مرکز آن شهر آشخانه است. این شهرستان در سال ۱۳۸۵، تعداد ۹۵٬۵۸۲ نفر جمعیت

داشته‌ است. وجود منابع سرشار طبیعی در شهرستان مانه و سملقان از دیرباز جمعیتهای انسانی را به خود جذب نموده و باعث پرورش فرهنگ‌های درخشان در منطقه

شده‌است. وجود آثار تاریخی از دوره‌های پیش از تاریخ تا دوره معاصر در بخش‌های مختلف این شهرستان گویای استقرار مداوم بشر در این خطه است. بیشتر ساکنین

این شهرستان را کردها تشکیل می‌دهند که با زبان کردی کرمانجی (بادینانی) تکلم می‌نمایند.

ارسال پیامک تبلیغاتی و انبوه در شهر مه ولات

چرا از مدیر پیامک پنل اس ام اس در مه ولات بگیرم؟

۱- ارئه خط خدماتی رایگان در مه ولات بدون نیاز به سفته و مکاتبات و تعهدات

۲- ارسال پیامک انبوه به مه ولات بلک لیست ها با سیم کارت

۳- ارسال سریع پیامک در کمتر از ۱۰ ثانیه برای اتصال به وب سایت

۴- لیست شماره های شهر مانه و سملقان به تفکیک سن و جنسیت

۵- ارسال پیامک تبلیغاتی به مانه و سملقان از روی نقشه

۶- لیست شماره موبایل ایرانسل و همراه اول بروز

 

ارسال بلک لیست

ما قادر هستیم، پیامک شما را حتی به شماره‌هایی که دریافت پیامک تبلیغاتی را مسدود کرده‌اند، تحویل دهیم؛ باور نمی‌کنید؟! امتحان کنید ارسال پیامک انبوه با سامانه پیام کوتاه مشگین شهر

ویژگی‌های‌ ارسال پیامک تبلیغاتی با پنل اس ام اس در مشگین شهر

  • ارسال پیامک تبلیغاتی در مشگین شهر ، کم هزینه‌تر از سایر روش‌های تبلیغاتی است
  • اس ام اس تبلیغاتی فراگیرتر و جامع‌تر است
  • استفاده از اس ام اس تبلیغاتی بسیار راحت و آسان است
  • اطلاع‌رسانی‌های فوری در زمینه تبلیغات از طریق ارسال پیام کوتاه تبلیغاتی مقدور است
  • در کنار ارسال پیامک، امکان برندسازی نیز فراهم است
  • پیامک شما مستقیما و بدون واسطه به دست مشتریان می‌رسد
  • پیام کوتاه تبلیغاتی را می‌توان در زمانبندی‌های مختلف تنظیم و به تعداد زیادی از مشتریان ارسال نمود
  • پیامک تبلیغاتی با صرف حداقل زمان ممکن بیشترین بازدهی تبلیغاتی را به همراه دارد
  • استفاده از شماره های اختصاصی اینترنتی همانند ۳۰۰۰۱۲۳۴
  • امکان ارسال از پیش شماره‌های ۵۰۰۰ ، ۳۰۰۰ ، ۲۰۰۰ ، ۱۰۰۰ ، شماره خط ثابت و نام تجاری
  • بدون نیاز به نصب نرم افزار و سخت افزار، تحت وب و قابلیت دسترسی از همه جا
  • ارسال پیام کوتاه بر اساس سن، جنسیت، کدپستی، منطقه و صنف
  • امکان استفاده از چند شماره اختصاصی پیام کوتاه برای ارسال و دریافت پیامک
  • ارسال کلیه گزارشات به نرم افزارهای عمومی مانند اکسل
  • پشتیبانی اینترنتی و تلفنی از سامانه
  • عدم دریافت هزینه بابت نرم افزار و شماره برای سالهای آتی
  • عدم دریافت هزینه برای پیام‌های دریافتی
  • عدم وجود محدودیت برای ارسال و دریافت پیامک به هر تعداد
  • وجود یک برنامه تحت ویندوز صرفا جهت ارسال و دریافت پیام کوتاه
  • ارتباط با تمام شبکه‌های تلفن همراه کشور برای ارسال و دریافت پیامک از قبیل همراه اول، ایرانسل، رایتل و …
  • عدم محدودیت زمانی در مصرف اعتبار شارژ پیامک
  • بروز رسانی بانک اطلاعات شماره های تلفن همراه
  • نسخه پیام کوتاه ویژه گوشی های موبایل اندروید
  • امکان اتصال نرم افزارهای دیگر به سامانه برای ارسال و دریافت پیامک از طریق وب سرویس
  • بازگشت اعتبار ارسال های فیلتر شده

مانه و سملقانی عزیز به مشاوره رایگان برای تهیه پنل اس ام اس مریوان نیاز دارید ؟ با شماره موبایل ۳۰ ۳۵ ۳۴ ۰ ۰۹۱۲ تماس بگیرید

ارسال پیامک تبلیغاتی با از طریق سامانه مدیر پیامک

سامانه ارسال اس ‌ام ‌اس‌ انبوه در مریوان ، این امکان را به شما می‌دهد که از طریق اینترنت و بدون نیاز به سخت افزار از طریق خطوط تبلیغاتی ارسال نمایید.

پنل اس ام اس مریوان امکان ارسال و مدیریت پیامک انبوه تبلیغاتی را به روش ‌های زیر به شما می‌دهد.

در پنل اس ام اس مانه و سملقان، شما امکاناتی خواهید داشت که ارسال اس ام اس انبوه را برایتان مقدور می‌سازد. ارسال پیامک تبلیغاتی در شهر مریوان

پنل اس ام اس در مریوان

یکی از ارزانترین، سریعترین و موثرترین روش تبلیغات، ارسال پیامک تبلیغاتی در مریوان میباشد با استفاده از امکانات قدرتمندی که مدیر پیامک در اختیار شما قرار میدهد میتوانید

متن تاثیر گذار خود را در کمترین زمان ممکن به مخاطبان خود برسانید و با استفاده از بانک شماره ها و دیگر امکانات پنل اس ام اس مانه و سملقان، محصول و کار خود را

تبلیغ نمایید و از این طریق مشتریان خود را افزایش دهید.

استفاده از پنل اس ام اس مانه و سملقان یکی ازبهترین و آسانترین راه ها برای اطلاع رسانی و ارتباط مستمر با مشتریان میباشد

برخی از امکانات

بانک شماره موبایل دانمی همراه اول خراسان شمالی

بانک شماره موبایل اعتباری همراه اول خراسان شمالی

بانک شماره موبایل دانمی ایرانسل پنل اس ام اس مانه و سملقان

بانک شماره موبایل اعتباری ایرانسل خراسان شمالی

ارسال پیامک کوتاه تبلیغاتی خراسان شمالی

پشتیبانی ۲۴ ساعته پنل اس ام اس به صورت تلفنی در خراسان شمالی

ارسال پیامک به شماره های بلک لیست خراسان شمالی

ارسال سن و جنسیت پنل اس ام اس مانه و سملقان

نمایندگی پنل اس ام اس مانه و سملقان

ارسال پیامک از طریق فایل متنی و اکسل در خراسان شمالی

حالا چرا مدیرپیامک؟

ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی با سامانه پیام کوتاه مراغه

ویژگی های پنل اس ام اس در مراغه

  • پنل پیامک مادام عمر ( life time ) در مراغه
  • فعال سازی آنی پنل اس ام اس مراغه؛ به محض خرید
  • ارسال سریع پیامک به بلک لیست
  • ویدیو‌های آموزشی؛ بعد از خرید پنل اس ام اس مانه و سملقان برای شما ارسال می‌گردد
  • دارای نماد اعتماد الکترونیک و عضو انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی
  • پشتیبانی حرفه‌ای؛ به‌صورت ۲۴ ساعته توسط کارشناسان حرفه‌ای
  • بانک شماره موبایل دانمی همراه اول مانه و سملقان
  • بانک شماره موبایل اعتباری همراه اول مانه و سملقان
  • ارسال پیامک کوتاه تبلیغاتی مانه و سملقان
  • پشتیبانی ۲۴ ساعته پنل اس ام اس مانه و سملقان به صورت تلفنی در مانه و سملقان
  • ارسال پیامک به شماره های بلک لیست مانه و سملقان
  • ارسال سن و جنسیت در مانه و سملقان
  • نمایندگی پنل اس ام اس مانه و سملقان

همچنین شما شهروند عزیز ،می توانید با مراجعه به صفحه پنل پیامک خوزستان باتخفیف ۳۰درصدی از امکانات پنل پیامک قزوین نظیر پشتیبانی ۲۴ ساعته واقعی-دارا

بودن بانک شماره های به‌روز-ویدیو های آموزشی کار با سامانه پیامک و…. مطلع شوید.

مزیت مهم در مدیر پیامک :

دیگر خدمات مدیر پیامک چیست؟!

ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم، بازاریابی پیامکی را به بهترین شکل ممکن انجام دهید؛ ارسال پیامک منطقه‌ای، ارسال پیامک بر اساس سن‌ و‌ جنسیت، ارسال

پیامک از روی نقشه گوگل و بر اساس کد پستی، ارسال پیامک با سیم‌کارت جهت عبور از بلک لیست، ارسال پیامک از طریق وب‌سرویس با خط خدماتی چیست  و … از

جمله خدماتی هستند، که ما در مدیر پیامک انجام می دهیم.

اگر مشکل ارسال پیامک به خطوط بلک لیست را دارید سامانه پیام کوتاه مدیر پیامک، می تواند به شما کمک کند تا به خطوط بلک لیست پیامک ارسال کنید.

نیاز به مشاوره و راهنمایی بیشتر دارید؟!

۹ صبح تا ۹ شب با شماره های زیر تماس بگیرید

 

برای خرید پنل اس ام اس از کد تخفیف mane30 استفاده نمایید و ۳۰ درصد تخفیف بگیرید.

 

چرا از مدیر پیامک پنل اس ام اس بگیرم؟

۱- ارئه خط خدماتی رایگان بدون نیاز به سفته و مکاتبات و تعهدات

۲- ارسال پیامک انبوه به بلک لیست ها با سیم کارت

۳- ارسال سریع پیامک در کمتر از ۱۰ ثانیه برای اتصال به وب سایت

۴- لیست شماره های شهر مانه و سملقان به تفکیک سن و جنسیت

۵- ارسال پیامک تبلیغاتی به مانه و سملقان از روی نقشه

۶- لیست شماره موبایل ایرانسل و همراه اول بروز

با کد تخفیف mane30 از سایت مدیر پیامک با تخفیف ۳۰ درصدی پنل اس ام اس تهیه نمایید خرید پنل اس ام اس از مدیر پیامک به صورت آنی می باشد و خط خدماتی رایگان نیز ارائه می گردد. همچنین ارسال پیامک انبوه با سیم کارت نیز در پنل موجود می باشد در صورتی که نیاز به مشاوره و راهنمایی داشتید با شماره

و شماره تماس بگیرید.

  • مریم مرادی
  • ۰
  • ۰

تبلیغات پیامکی در هرمزگان

استان هُرمُزگان نام یکی از استان‌های جنوبی ایران است که در شمال تنگه هرمز قرار گرفته‌است. استان هرمزگان از طریق زمینی به استان‌های بوشهر، فارس، کرمان و سیستان و بلوچستان ارتباط دارد و با راه‌آهن به راه‌آهن سراسری ایران متصل است و از طریق هوا با داشتن فرودگاه‌های بین‌المللی بندرعباس، کیش، بندرلنگه و قشم به سراسر جهان متصل است.

استان هرمزگان جزو پنج استان پردرآمد ایران محسوب می‌شود، اما متأسفانه از نظر تقسیم بودجه در رده بیست و چهارمین استان قرار دارد.به دلیل تنوع ناهمواری‌ها در استان هرمزگان میتوان به گونه های جانوری گرمسیری مانند کمنزیل،شتر،بزمچه اشاره کرد. در کنار گونه های سردسیری کوهستانی مانند قوچ و پلنگ مشاهده نمود. علاوه بر این، نزدیکی به دریا، سبب پیدایش گونه هایی از جانوران نظیر عقاب ماهیگیر، جبیر، اورینتال چشم سفید، دارکوب بلوچی شده است .

ارسال پیامک انبوه و تبلیغاتی در شهرستانها و شهرهای استان هرمزگان از جمله :

ابوموسی (شهر) • بستک • بندر چارک • بندر خمیر • بندرعباس • بندر لنگه • پارسیان (شهر) • تازیان پایین • تیرور • جاسک • جناح (شهر) • حاجی‌آباد (هرمزگان) • درگهان • دهبارز • رویدر • زیارت‌علی • سردشت (هرمزگان) • سندرک • سوزا • سیریک • فارغان • فین (هرمزگان) • قشم (شهر) • کنگ • کوخرد هرنگ • کوهستک • کیش (شهر) • لمزان • هرمز (شهر) • هشت‌بندی • میناب • لیردف • بندر گروگ • بیکا • قلعه قاضی • کوشکنار • تخت • گوهران • رودان • خمیر • بشاگرد •

امروزه ۵۰ درصد فروش از مشتریان قبلی که کسب و کار شما را شناخته اند حاصل می شود. ارسال پیامک یکی از بهترین راه های ارتباط با مشتریان قبلی و تداعی نام و یاد برند و محصول شما می باشد.

 

چرا از مدیر پیامک پنل اس ام اس بگیرم؟

۱- ارئه خط خدماتی رایگان بدون نیاز به سفته و مکاتبات و تعهدات

۲- ارسال پیامک انبوه به بلک لیست ها با سیم کارت

۳- ارسال سریع پیامک در کمتر از ۱۰ ثانیه برای اتصال به وب سایت

۴- لیست شماره های شهر هرمزگان به تفکیک سن و جنسیت

۵- ارسال پیامک تبلیغاتی به هرمزگان از روی نقشه

۶- لیست شماره موبایل ایرانسل و همراه اول بروز

 

ارسال بلک لیست

ما قادر هستیم، پیامک شما را حتی به شماره‌هایی که دریافت پیامک تبلیغاتی را مسدود کرده‌اند، تحویل دهیم؛ باور نمی‌کنید؟! امتحان کنید

هرمزگانی عزیز به مشاوره رایگان برای تهیه پنل اس ام اس بندرعباس نیاز دارید ؟ با شماره موبایل ۳۰ ۳۵ ۳۴ ۰ ۰۹۱۲ تماس بگیرید.

امکانات تبلیغات پیامکی در بندرعباس

  • با خرید پنل پیامک بندرعباس ؛ میتوانید به بانک شماره های دائمی و اعتباری هرمزگان پیامک ارسال نمایید.
  • با خرید پنل اس ام اس در بندرعباس؛ میتوانید پیامک تبلیغاتی منطقه ای ارسال نمایید و بر اساس کدپستی در هرمزگان پیامک ارسال نمایید.
  • با خرید پنل اس ام اس در هرمزگان؛ میتوانید از نقشه گوگل به مناطق مختلف هرمزگان دسترسی داشته باشید و به هر قسمتی که بخواهید پیامک ارسال نمایید.
  • با خرید پنل اس ام اس در هرمزگان؛ میتوانید در شهر هرمزگان بر اساس سن و جنسیت به مخاطب هدف پیامک ارسال نمایید.
  • با خرید پنل اس ام اس در هرمزگان؛ میتوانید به افرادی که از یک دکل مخابراتی BTS سرویس میگیرند و از یک محله عبور میکنند پیامک خوشامدگویی ارسال نمایید.
  • با خرید پنل اس ام اس در هرمزگان؛ به شماره های دائمی و اعتباری شهر هرمزگان دسترسی داشته باشید و بر اساس کد و پیش شماره پیامک تبلیغاتی ارسال نمایید.

 

دیگر امکانات:

  1. بانک شماره موبایل دانمی همراه اول هرمزگان
  2. بانک شماره موبایل اعتباری همراه اول هرمزگان
  3. ارسال پیامک کوتاه تبلیغاتی هرمزگان
  4. پشتیبانی ۲۴ ساعته پنل اس ام اس به صورت تلفنی در هرمزگان
  5. ارسال پیامک به شماره های بلک لیست هرمزگان
  6. ارسال سن و جنسیت در هرمزگان
  7. نمایندگی پنل اس ام اس هرمزگان

ارسال پیامک برای اصناف استان هرمزگان با تبلیغات پیامکی به هرمزگان

یکی دیگر از روش های تبلیغاتی ارسال انبوه پیامک برای استان هرمزگان و شهرستان های آن، استفاده از بانک اطلاعاتی اصناف استان هرمزگان می باشد. برخی از کاربران سامانه اس ام اس استان هرمزگان قصد دارند برای جامعه هدف مشخصی تبلیغات و بازاریابی پیامکی انجام دهند و می خواهند تبلیغاتشان را به صنفی ارسال کنند که عمده مشتریان شان از آن صنف تامین میشود.

به طور مثال شخصی که شغلش توزیع تجهیزات پزشکی می باشد نیازمند تبلیغات برای عموم مردم نیست و جامعه هدف کسب و کارش پزشکان، متخصصین و یا بیمارستان ها می باشد.

چه ویژگی هایی سامانه پیامک هرمزگان را متمایز از دیگر سامانه ها میکند؟

مهمترین ویژگی پنل اس ام اس هرمزگان ارسال پیامک تبلیغاتی و پیامک انبوه می باشد. از مزایای تبلیغات پیامکی خوانده شدن تقریبا ۱۰۰٪ تبلیغات می باشد.

مزایای اصلی استفاده از پیامک در تبلیغات و اطلاع رسانی در بندرعباس را می توان با چند گزینه توضیح داد:

چه ویژگی هایی تبلیغات پیامکی به بندرعباس را متمایز از دیگر سامانه ها میکند؟

سرعت بالای ارسال پیامک در بندر عباس

پیام کوتاه از جمله روش های اطلاع رسانی و تبلیغات می باشد که سرعت ارسال بالایی را دارد و سریعا در اختیار و مشاهده مخاطب قرار می گیرد. در حال حاضر یکی از سریع ترین روش های اطلاع رسانی استفاده از پیامک می باشد.

ماندگاری

پیامک تبلیغاتی ارسالی شما برای مدت زیادی ممکن است در تلفن همراه مخاطب باقی بماند زیرا حجم فیزیکی اشغال نمی کند و بطور کلی نگهداری از آن هیچ زحمتی را برای مخاطب ندارد. تنها باید متن پیامک ارسالی بگونه ای جذاب باشد که شخص با احتمال اینکه ممکن است در آینده به خدمات معرفی شده نیازی پیدا کند، آن را نگه دارد.

دسترسی سریع

امروزه تلفن همراه یکی از وسایل شخصی است که در بیشتر ساعات شبانه روز در دسترس مخاطب قرار دارد. از این رو مشترک به محض نیاز به بازخوانی متن پیامک تبلیغاتی، می تواند به راحتی این کار را انجام دهد.

عدم نیاز به توزیع کننده

ارسال پیام کوتاه تبلیغاتی از جمله معدود روش های تبلیغاتی و اطلاع رسانی می باشد که احتیاجی به ابزارهای توزیع ندارد و با سرعت بسیار بالا و با همان هزینه اولیه ارسال توزیع می گردد.

از دیگر ویژگی های پنل پیامک هرمزگان می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بانک شماره تلفن بروز و رایگان
  • کمترین تعرفه ارسال در کل کشور
  • گارانتی عودت کامل وجه پنل بمدت ۱۰ روز
  • مادام العمر بودن پنل بدون نیاز به تمدید ماهانه و سالانه
  • وب سرویس و افزونه های پیامکی
  • ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی در استان هرمزگان
  • فعال سازی آنی پنل؛ به محض خرید
  • ارسال سریع پیامک به بلک لیست
  • ویدیو‌های آموزشی؛ بعد از خرید پنل برای شما ارسال می‌گردد
  • دارای نماد اعتماد الکترونیک و عضو انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی
  • پشتیبانی حرفه‌ای؛ به‌صورت ۲۴ ساعته توسط کارشناسان حرفه‌ای

 

ویژگی های متمایز پنل اس ام اس هرمزگان

  1. بانک شماره موبایل دانمی همراه اول
  2. بانک شماره موبایل اعتباری همراه اول
  3. ارسال پیامک کوتاه تبلیغاتی
  4. ارسال سن و جنسیت پیامک در بندر عباس
  5. ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی در شهرستان بندرعباس
  6. نمایندگی پنل اس ام اس در بندرعباس

مزیت مهم در مدیر پیامک :

نیاز به مشاوره و راهنمایی بیشتر دارید؟!

۹ صبح تا ۹ شب با شماره های زیر تماس بگیرید

 

 

برای خرید پنل اس ام اس از کد تخفیف hormozgan استفاده نمایید و ۳۰ درصد تخفیف بگیرید.

 

با کد تخفیف hormozgan از سایت مدیر پیامک با تخفیف ۳۰ درصدی پنل اس ام اس تهیه نمایید خرید پنل اس ام اس از مدیر پیامک به صورت آنی می باشد و خط خدماتی رایگان نیز ارائه می گردد. همچنین ارسال پیامک انبوه با سیم کارت نیز در پنل موجود می باشد در صورتی که نیاز به مشاوره و راهنمایی داشتید با شماره شماره تماس بگیرید.

  • مریم مرادی
  • ۰
  • ۰

پنل پیامک مشگین

سامانه پیام کوتاه در مانه و سملقان

در اینجا با امکانات پنل اس ام اس مانه و سملقان آشنا خواهیم شد.

شهرستان مانه و سِمِلقان از شهرستان‌های استان خراسان شمالی است که مرکز آن شهر آشخانه است. این شهرستان در سال ۱۳۸۵، تعداد ۹۵٬۵۸۲ نفر جمعیت

داشته‌ است. وجود منابع سرشار طبیعی در شهرستان مانه و سملقان از دیرباز جمعیتهای انسانی را به خود جذب نموده و باعث پرورش فرهنگ‌های درخشان در منطقه

شده‌است. وجود آثار تاریخی از دوره‌های پیش از تاریخ تا دوره معاصر در بخش‌های مختلف این شهرستان گویای استقرار مداوم بشر در این خطه است. بیشتر ساکنین

این شهرستان را کردها تشکیل می‌دهند که با زبان کردی کرمانجی (بادینانی) تکلم می‌نمایند. سامانه پیام کوتاه در

ارسال پیامک تبلیغاتی و انبوه در شهر مه ولات

چرا از مدیر پیامک سامانه پیام کوتاه در مه ولات بگیرم؟

۱- ارئه خط خدماتی رایگان در مه ولات بدون نیاز به سفته و مکاتبات و تعهدات

۲- ارسال پیامک انبوه به مه ولات بلک لیست ها با سیم کارت

۳- ارسال سریع پیامک در کمتر از ۱۰ ثانیه برای اتصال به وب سایت

۴- لیست شماره های شهر مانه و سملقان به تفکیک سن و جنسیت

۵- ارسال پیامک تبلیغاتی به مانه و سملقان از روی نقشه

۶- لیست شماره موبایل ایرانسل و همراه اول بروز

 

ارسال بلک لیست

ما قادر هستیم، پیامک شما را حتی به شماره‌هایی که دریافت پیامک تبلیغاتی را مسدود کرده‌اند، تحویل دهیم؛ باور نمی‌کنید؟! امتحان کنید ارسال پیامک انبوه با سامانه پیام کوتاه مشگین شهر

ویژگی‌های‌ ارسال پیامک تبلیغاتی با سامانه پیام کوتاه در مشگین شهر

  • ارسال پیامک تبلیغاتی در مشگین شهر ، کم هزینه‌تر از سایر روش‌های تبلیغاتی است
  • اس ام اس تبلیغاتی فراگیرتر و جامع‌تر است
  • استفاده از اس ام اس تبلیغاتی بسیار راحت و آسان است
  • اطلاع‌رسانی‌های فوری در زمینه تبلیغات از طریق ارسال پیام کوتاه تبلیغاتی مقدور است
  • در کنار ارسال پیامک، امکان برندسازی نیز فراهم است
  • پیامک شما مستقیما و بدون واسطه به دست مشتریان می‌رسد
  • پیام کوتاه تبلیغاتی را می‌توان در زمانبندی‌های مختلف تنظیم و به تعداد زیادی از مشتریان ارسال نمود
  • پیامک تبلیغاتی با صرف حداقل زمان ممکن بیشترین بازدهی تبلیغاتی را به همراه دارد
  • استفاده از شماره های اختصاصی اینترنتی همانند ۳۰۰۰۱۲۳۴
  • امکان ارسال از پیش شماره‌های ۵۰۰۰ ، ۳۰۰۰ ، ۲۰۰۰ ، ۱۰۰۰ ، شماره خط ثابت و نام تجاری
  • بدون نیاز به نصب نرم افزار و سخت افزار، تحت وب و قابلیت دسترسی از همه جا
  • ارسال پیام کوتاه بر اساس سن، جنسیت، کدپستی، منطقه و صنف
  • امکان استفاده از چند شماره اختصاصی پیام کوتاه برای ارسال و دریافت پیامک
  • ارسال کلیه گزارشات به نرم افزارهای عمومی مانند اکسل
  • پشتیبانی اینترنتی و تلفنی از سامانه
  • عدم دریافت هزینه بابت نرم افزار و شماره برای سالهای آتی
  • عدم دریافت هزینه برای پیام‌های دریافتی
  • عدم وجود محدودیت برای ارسال و دریافت پیامک به هر تعداد
  • وجود یک برنامه تحت ویندوز صرفا جهت ارسال و دریافت پیام کوتاه
  • ارتباط با تمام شبکه‌های تلفن همراه کشور برای ارسال و دریافت پیامک از قبیل همراه اول، ایرانسل، رایتل و …
  • عدم محدودیت زمانی در مصرف اعتبار شارژ پیامک
  • بروز رسانی بانک اطلاعات شماره های تلفن همراه
  • نسخه پیام کوتاه ویژه گوشی های موبایل اندروید
  • امکان اتصال نرم افزارهای دیگر به سامانه برای ارسال و دریافت پیامک از طریق وب سرویس
  • بازگشت اعتبار ارسال های فیلتر شده

مانه و سملقانی عزیز به مشاوره رایگان برای تهیه پنل اس ام اس مریوان نیاز دارید ؟ با شماره موبایل ۳۰ ۳۵ ۳۴ ۰ ۰۹۱۲ تماس بگیرید

ارسال پیامک تبلیغاتی با از طریق سامانه مدیر پیامک

سامانه ارسال اس ‌ام ‌اس‌ انبوه در مریوان ، این امکان را به شما می‌دهد که از طریق اینترنت و بدون نیاز به سخت افزار از طریق خطوط تبلیغاتی ارسال نمایید.

پنل اس ام اس مریوان امکان ارسال و مدیریت پیامک انبوه تبلیغاتی را به روش ‌های زیر به شما می‌دهد.

در پنل اس ام اس مانه و سملقان، شما امکاناتی خواهید داشت که ارسال اس ام اس انبوه را برایتان مقدور می‌سازد. ارسال پیامک تبلیغاتی در شهر مریوان

سامانه پیام کوتاه در مریوان

یکی از ارزانترین، سریعترین و موثرترین روش تبلیغات، ارسال پیامک تبلیغاتی در مریوان میباشد با استفاده از امکانات قدرتمندی که مدیر پیامک در اختیار شما قرار میدهد میتوانید

متن تاثیر گذار خود را در کمترین زمان ممکن به مخاطبان خود برسانید و با استفاده از بانک شماره ها و دیگر امکانات پنل اس ام اس مانه و سملقان، محصول و کار خود را

تبلیغ نمایید و از این طریق مشتریان خود را افزایش دهید.

استفاده از پنل اس ام اس مانه و سملقان یکی ازبهترین و آسانترین راه ها برای اطلاع رسانی و ارتباط مستمر با مشتریان میباشد

برخی از امکانات

بانک شماره موبایل دانمی همراه اول خراسان شمالی

بانک شماره موبایل اعتباری همراه اول خراسان شمالی

بانک شماره موبایل دانمی ایرانسل پنل اس ام اس مانه و سملقان

بانک شماره موبایل اعتباری ایرانسل خراسان شمالی

ارسال پیامک کوتاه تبلیغاتی خراسان شمالی

پشتیبانی ۲۴ ساعته پنل اس ام اس به صورت تلفنی در خراسان شمالی

ارسال پیامک به شماره های بلک لیست خراسان شمالی

ارسال سن و جنسیت پنل اس ام اس مانه و سملقان

نمایندگی پنل اس ام اس مانه و سملقان

ارسال پیامک از طریق فایل متنی و اکسل در خراسان شمالی

حالا چرا مدیرپیامک؟

ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی با سامانه پیام کوتاه مراغه

ویژگی های سامانه پیام کوتاه در مراغه

  • پنل پیامک مادام عمر ( life time ) در مراغه
  • فعال سازی آنی پنل اس ام اس مراغه؛ به محض خرید
  • ارسال سریع پیامک به بلک لیست
  • ویدیو‌های آموزشی؛ بعد از خرید پنل اس ام اس مانه و سملقان برای شما ارسال می‌گردد
  • دارای نماد اعتماد الکترونیک و عضو انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی
  • پشتیبانی حرفه‌ای؛ به‌صورت ۲۴ ساعته توسط کارشناسان حرفه‌ای
  • بانک شماره موبایل دانمی همراه اول مانه و سملقان
  • بانک شماره موبایل اعتباری همراه اول مانه و سملقان
  • ارسال پیامک کوتاه تبلیغاتی مانه و سملقان
  • پشتیبانی ۲۴ ساعته پنل اس ام اس مانه و سملقان به صورت تلفنی در مانه و سملقان
  • ارسال پیامک به شماره های بلک لیست مانه و سملقان
  • ارسال سن و جنسیت در مانه و سملقان
  • نمایندگی پنل اس ام اس مانه و سملقان

همچنین شما شهروند عزیز ،می توانید با مراجعه به صفحه پنل پیامک خوزستان باتخفیف ۳۰درصدی از امکانات پنل پیامک قزوین نظیر پشتیبانی ۲۴ ساعته واقعی-دارا

بودن بانک شماره های به‌روز-ویدیو های آموزشی کار با سامانه پیامک و…. مطلع شوید.

مزیت مهم در مدیر پیامک :

دیگر خدمات مدیر پیامک چیست؟!

ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم، بازاریابی پیامکی را به بهترین شکل ممکن انجام دهید؛ ارسال پیامک منطقه‌ای، ارسال پیامک بر اساس سن‌ و‌ جنسیت، ارسال

پیامک از روی نقشه گوگل و بر اساس کد پستی، ارسال پیامک با سیم‌کارت جهت عبور از بلک لیست، ارسال پیامک از طریق وب‌سرویس با خط خدماتی چیست  و … از

جمله خدماتی هستند، که ما در مدیر پیامک انجام می دهیم.

اگر مشکل ارسال پیامک به خطوط بلک لیست را دارید سامانه پیام کوتاه مدیر پیامک، می تواند به شما کمک کند تا به خطوط بلک لیست پیامک ارسال کنید.

نیاز به مشاوره و راهنمایی بیشتر دارید؟!

۹ صبح تا ۹ شب با شماره های زیر تماس بگیرید

 

برای خرید پنل اس ام اس از کد تخفیف mane30 استفاده نمایید و ۳۰ درصد تخفیف بگیرید.

 

چرا از مدیر پیامک پنل اس ام اس بگیرم؟

۱- ارئه خط خدماتی رایگان بدون نیاز به سفته و مکاتبات و تعهدات

۲- ارسال پیامک انبوه به بلک لیست ها با سیم کارت

۳- ارسال سریع پیامک در کمتر از ۱۰ ثانیه برای اتصال به وب سایت

۴- لیست شماره های شهر مانه و سملقان به تفکیک سن و جنسیت

۵- ارسال پیامک تبلیغاتی به مانه و سملقان از روی نقشه

۶- لیست شماره موبایل ایرانسل و همراه اول بروز

با کد تخفیف mane30 از سایت مدیر پیامک با تخفیف ۳۰ درصدی پنل اس ام اس تهیه نمایید خرید پنل اس ام اس از مدیر پیامک به صورت آنی می باشد و خط خدماتی رایگان نیز ارائه می گردد. همچنین ارسال پیامک انبوه با سیم کارت نیز در پنل موجود می باشد در صورتی که نیاز به مشاوره و راهنمایی داشتید با شماره

و شماره تماس بگیرید.

  • مریم مرادی
  • ۰
  • ۰

تبلیغات پیامکی به میبد

از طریق سامانه پیامکی رایگان اس ام اس امکان ارسال پیامک انبوه به مناطق مختلف استان خراسان رضوی فراهم شده است. گُناباد مرکز شهرستان گناباد واقع در

جنوب استان خراسان رضوی است. این شهر از کهن‌ترین شهرهای ایران است. بر اساس آمار سال ۱۳۹۵مرکز آمار ایران، جمعیت شهر گناباد ۴۰/۷۷۳ نفر بوده‌است.در

هر نقطه از روستای این شهرستان هنرهای مختلفی از جمله سبدبافی، سفالگری، قالی باقی، نمدبافی و صنایع دستی گوناگون به چشم می‌خورد.

در سامانه مدیر پیامک امکان ارسال پیامک به خطوط بلک لیست (ارسال پیامک انبوه با سیم کارت)، ارسال پیامک به تفکیک استان و شهر ، ارسال پیامک به تفکیک

پیش شماره، ارسال پیامک بر اساس کد پستی، ارسال پیامک بر اساس رده سنی و جنسیت ، ارسال پیامک از روی نقشه ، ارائه خط خدماتی رایگان و… وجود دارد.

چرا از مدیر پیامک پنل اس ام اس بگیرم؟

۱- ارئه خط خدماتی رایگان بدون نیاز به سفته و مکاتبات و تعهدات

۲- ارسال پیامک انبوه به بلک لیست ها با سیم کارت

۳- ارسال سریع پیامک در کمتر از ۱۰ ثانیه برای اتصال به وب سایت

۴- لیست شماره های شهر گناباد به تفکیک سن و جنسیت

۵- ارسال پیامک تبلیغاتی به گناباد از روی نقشه

۶- لیست شماره موبایل ایرانسل و همراه اول بروز

 تبلیغات پیامکی به ماه نشان

در روش ارسال پیامک به بانک شماره موبایل شما میتوانید بر اساس هدف خود پیامک های تبلیغاتی را به افرادی که در مناطق مختلف هستند ارسال نمایید .

ارسال پیامک از روی نقشه از طریق پنل اس ام اس مخابرات گناباد

توسط این امکان سامانه پیامکی ، کاربران می توانند از روی نقشه گوگل محله موردنظر خود را انتخاب کرده و به تعداد دلخواهی از شماره ها پیامک ارسال کنند .

ارسال پیامک از طریق مناطق کد پستی پنل اس ام اس مخابرات گناباد

در این منو از ارسال ، کاربران کافیست کد پستی منطقه ی مورد نظر خود را به سامانه وارد نمایند و سامانه به صورت خودکار تمامی شماره هایی که در این منطقه ثبت

شده اند را نمایش خواهد داد .

 

ارسال پیامک از طریق تبلیغات پیامکی به لاهیجان

همانطور که می دانید این نوع ارسال فقط برای شماره های ایرانسل می باشد و در شهری مثل گناباد می تواند فیدبک بالایی داشته باشد . در این نوع ارسال شما

از روی نقشه منطقه ای را که می خواهید به آن ارسال داشته باشید ، انتخاب می کنید و پیامک خود را زمانبندی می کنید .

ارسال پیامک از طریق تفکیک سن و جنسیت در تبلیغات پیامکی به گناباد

در این نوع از ارسال شما با استفاده از انتخاب جنس مرد یا زن و رده ی سنی مشخصی پیامک تبلیغاتی خود را فقط به این دسته از افراد در شهر گناباد ارسال نمایید.

ارسال پیامک از پیش شماره های همراه اول گناباد

اغلب شماره های تلفن همراه را مشترکین اپراتور همراه اول تشکیل داده است. شما می توانید با انتخاب پیش شماره همراه اول مورد نظر در سامانه به تعداد دلخواهی

از آنها پیامک ارسال کنید . آن هم به صورت هدفمند !

ارسال پیام صوتی با تبلیغات پیامکی به گنبد کاووس

مدیرپیامک به عنوان نماینده رسمی اپراتور ها ، در پنل های اس ام اس خود امکانی در نظر گرفته است که شما می توانیدبه جای نوشتن متن پیامک پیام خود را به

صورت صوت ضبط کرده و فایل صوتی را در منوی ارسال پیام صوتی وارد کنید تا سامانه به صورت سیستمی با گیرندگان انتخاب شده تماس گرفته و فایل صوتی شما را

برای آنها پخش کند .

بانک شماره‌های مشاغل استان خراسان رضوی

یکی دیگر از امکانات سامانه پیامکی گناباد بانک شماره‌های مشاغل و اصناف در استان خراسان رضوی می‌باشد.

معلمان – وکلای دادگستری – دفاتر زیارتی – مشاوران املاک – مدیران صنایع – بازیافت – آرایشی و بهداشتی – بیمارستان – پوشاک – جواهرات – چاپ و بسته بندی

– دکوراسیون – خودروسازی – صنایع چوب – صنعت پلاستیک – صنعتی – عمرانی – فولاد – کاغذ و مقوا – کشاورزی و دام – ماشین آلات غذایی – ماشین آلات

صنعتی – مصالح ساختمانی – مواد غذایی – نساجی و ریسندگی

 

ارسال پیامک به کلیه شهرستان های خراسان رضوی

توسط این امکان سامانه پیامکی ، کاربران می توانند از روی پنل شهرستان موردنظر خود را انتخاب کرده و به تعداد دلخواهی از شماره ها پیامک ارسال کنند .

مناطق موجود در بانک شماره شهرستان های خراسان رضوی:

مشهد – بجستان – بردسکن – تایباد – تربت جام – تربت حیدریه – جغتای – جوین – چناران – خلیل آباد – خواف – درگز – رشتخوار – زاوه – سبزوار – سرخس –

فریمان – فیروزه – قوچان – گناباد – مه ولات – نیشابور – کاشمر – کلات – باخرز – بینالود – خوشاب – داورزان

مناطق موجود در بانک شماره شهرهای خراسان رضوی:

احمد آباد صولت – انابد – باجگیران – باخرز – بار – بایگ – بجستان – بردسکن – بیدخت – تایباد – تربت جام – تربت حیدریه – جغتای – جنگل – خرو – خلیل آباد

– خواف– داورزن – درود – درگز – دولت آباد – رباط سنگ – رشتخوار – رضویه – رودآب – ریوش – سبزوار – سرخس – سفید سنگ – سلامی – سلطان آباد –

سنگان – شادمهر – شاندیز – ششتمد – شهرآباد – شهرزو – صالح آباد – طرقبه – عشق آباد – فرهادگرد – فریمان – فیروزه – فیض آباد – قاسم آباد – قدمگاه

– قلندرآباد – قوچان – لطف آباد – مزداوند – مشهد – مشهد ریزه – ملک آباد – نشتیفان – نصرآباد – نقاب – نوخندان – نیشابور – نیل شهر – همت آباد – چاپشلو

– چناران – چکنه – کاخک – کاریز – کاشمر – کدکن – کلات – کندر – گلبهار – گلمکان – گناباد – یونسی

امکاناتی که مدیرپیامک در پنل اس ام اس گناباد ارائه میکند

همانطور که در فوق از امکانات سامانه پیامک گناباد سخن گفتیم، مدیرپیامک ارائه کننده تمامی این امکانات و حتی امکانات و ماژول های پیشرفته دیگری میباشد از

جمله:

  • ارسال پیامک بر اساس پیش شماره مختلف
  • بانک شماره تلفن با تفکیک سن و جنسیت
  • ارسال پیامک از روی نقشه گوگل
  • ارسال پیامک صوتی
  • ماژول یادآوری اقساط
  • ماژول تبریکات
  • منشی تلفنی
  • کدخوان و …

کلام آخر…

برای داشتن تمامی این امکانات و ارسال پیامک تبلیغاتی به مناطق گناباد، تنها کافیست پنل اس ام اس تهیه کنید و بدون نیاز به نصب و فعالسازی دستگاه سخت

افزاری، به صورت آنلاین و تحت وب پیامک تبلیغاتی ارسال کنید.

نیاز به مشاوره و راهنمایی بیشتر دارید؟!

۹ صبح تا ۹ شب با شماره های زیر تماس بگیرید

 

برای خرید پنل اس ام اس از کد تخفیف gonabad استفاده نمایید و ۳۰ درصد تخفیف بگیرید.

چرا از مدیر پیامک پنل اس ام اس بگیرم؟

۱- ارئه خط خدماتی رایگان بدون نیاز به سفته و مکاتبات و تعهدات

۲- ارسال پیامک انبوه به بلک لیست ها با سیم کارت

۳- ارسال سریع پیامک در کمتر از ۱۰ ثانیه برای اتصال به وب سایت

۴- لیست شماره های شهر گناباد به تفکیک سن و جنسیت

۵- ارسال پیامک تبلیغاتی به گناباد از روی نقشه

۶- لیست شماره موبایل ایرانسل و همراه اول بروز

 

با کد تخفیف gonabad از سایت مدیر پیامک با تخفیف ۳۰درصدی پنل اس ام اس تهیه نمایید . خرید پنل اس ام اس از مدیر پیامک به صورت آنی می باشد و

خط خدماتی عمومی نیز ارائه می گردد. همچنین ارسال پیامک انبوه با سیم کارت نیز در پل موجود می باشد در صورتی که نیاز به مشاوره و راهنمایی داشتید با

شماره و شماره تماس بگیرید.

  • مریم مرادی