سیستم پیام

سیستم پیامک

سیستم پیام

سیستم پیامک

۱ مطلب در تیر ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

با توجه به وابستگی و نیاز بسیاری از کسب و کارها، سازمان ها و شرکت ها به ارسال و دریافت فکس قابلیت جدیدی رونمایی شد تا با حذف هزینه دستگاه فکس، کاغذ و کارتریج در یک سامانه جامع بصورت کاملا آنلاین نیاز فکس را مرتفع کنیم. بنابراین تعمیر و خرید دستگاه فکس را فراموش کنید!

ما قابلیت ارسال انبوه فاکس را نیز اضافه کرده ایم!

با چند کلیک ساده بدون نیاز به هیچ تجهیزاتی فکس ارسال و دریافت نمایید. حتی میتوانید شماره اختصاصی برای ارسال و دریافت فاکس داشته باشید. ما فکس اینترنتی را رونمایی کردیم.

ما  بیش از نیم میلیون مشترک فعال را از دست دستگاه های فاکس نجات داده ایم.. این سرویس در اول مهرماه با وجود تمام محدودیت ها متولد شد. اکنون ما با ایجاد پنل فکس ابری و اینترنتی کنار کسب و کار هستیم. امیدواریم که در نمابر تجربه خوشایندی برای شما رقم بزنیم.

ما بعد از رو نمایی سرویس تلفن ثابت اینترنتی در شرکت مدیر پیامک سرویس فکس اینترنتی را رونمایی کردیم و هم اکنون با قیمت بسیار مناسب قابل استفاده تمامی افراد حقیقی و حقوقی، شرکت ها سازمان کسب وکارهای کوچک و بزرگ می باشد.

فکـس چـیست؟

به دستگاهی که برای انتقال اطلاعات به صورت مکتوب از بستر خطوط تلفن به کار برده می شود، فکس گفته می شود. روش کار با این دستگاه ها به این شکل می باشد که ابتدا کاغذی که وارد دستگاه می شود، اسکن شده و سپس از طریق خط تلفن به آدرس مورد نظر ارسال می شود. در سوی دیگر دستگاه فکس دیگری نیز وجود دارد که داده های ارسالی را دریافت کرده و سپس روی کاغذی چاپ می کند. دستگاه های فکس علاوه بر فکس، اسکنر و پرینتر نیز هستند، تنها با این تفاوت که عمل چاپ و اسکن تنها برای صورت گرفتن فرآیند فکس انجام می پذیرد و این دستگاه ها از کیفیت دستگاه پرینتر و اسکنر را برخوردار نیستند.

  • مریم مرادی