سیستم پیام

سیستم پیامک

سیستم پیام

سیستم پیامک

  • ۰
  • ۰

آخرین به روز رسانی ۲ ژانویه ۲۰۱۹ توسط کارکنان ویرایش
۴۲۵
سهام
به اشتراک گذاشتن Tweet به اشتراک بگذارید Pin ویژه ویژه میزبانی وب برای WPBeginner ReadersHow برای نصب و راه اندازی W3 Total Cache برای مبتدی ها
ما اغلب از کاربران میپرسیم که بار سایت ما چگونه سریع است. همه می خواهند مخفی را در پشت وردپرس بارگذاری سریع بشناسند. به غیر از میزبانی وب خوب و پلاگین های دارای کدگذاری، شما باید مطمئن شوید که از ذخیره سازی مناسب استفاده می کنید و یک CDN (شبکه تحویل محتوا) دارید. برای راه اندازی ما، ما از یک افزونه به نام W3 Total Cache استفاده می کنیم. با توجه به حجم زیاد درخواست، تصمیم گرفتیم یک راهنمای گام به گام در مورد چگونگی نصب و راه اندازی W3 Total Cache برای مبتدیان ایجاد کنیم.

در این مقاله، ما به شما نحوه نصب W3 Total Cache را نشان می دهیم و به درستی آن را برای به حداکثر رساندن مزایا تنظیم می کنیم. ما همچنین به شما نشان خواهیم داد که چگونه W3 Total Cache wit haNDN سرویس را با هم ترکیب کنید تا بار سایت شما را سریعتر کند.

قبل از شروع، ما به شدت توصیه میکنیم که با استفاده از Google Page Speed ​​و Pingdom Tools عملکرد سایت خود را بررسی کنید. این یک مقایسه قبل و بعد را به شما می دهد.

در زیر تصویری از نتایج Pingdom ما است:

WPBeginner Pingdom نوامبر ۲۱st

ما با راه اندازی W3 Total Cache شروع می کنیم.

آموزش تصویری

مشترک شدن در WPBeginner
اگر ویدیو را دوست ندارید یا نیاز به دستورالعمل بیشتر دارید، سپس ادامه دهید.

W3 Total Cache چیست؟

W3 Total Cache سریعترین و کامل ترین پلاگین بهینه سازی عملکرد وردپرس است. اعتماد توسط بسیاری از سایت های محبوب از جمله: AT & T، Mashable، Smashing مجله، WPBeginner، و میلیون ها نفر دیگر. W3 Total Cache تجربه کاربری سایت شما را بهبود می بخشد با بهبود عملکرد سرور شما، ذخیره هر جنبه از سایت شما، کاهش بار دانلود و ارائه یکپارچه سازی شبکه ارائه محتوای شفاف (CDN).

نصب W3 Total Cache در WordPress

قبل از نصب W3 Total Cache، باید اطمینان حاصل کنید که تمام پلاگین های ذخیره سازی دیگر (به عنوان مثال WP Super Cache) را حذف کنید. اگر این کار را قبل از نصب انجام ندهید، افزونه بعد از فعال شدن مشکل خواهد داشت.

ما یک راهنمای بسیار مفصل برای توضیح چگونگی نصب پلاگین وردپرس که می توانید آن را دنبال کنید. یا میتوانید راهنمای مختصر زیر را دنبال کنید:

به پانل مدیریت وردپرس خود بروید و بر روی پلاگین ها کلیک کنید »افزودن جدید. جستجو برای "W3 Total Cache" و شما باید نتایجی مانند تصویر زیر را ببینید:

نصب افزونه W3 Total Cache برای وردپرس

روی دکمه Install Now کلیک کنید و سپس پلاگین را فعال کنید.

تنظیمات و پیکربندی W3 Total Cache

W3 Total Cache یک پلاگین بسیار قدرتمند است، بنابراین دارای چندین گزینه است. این می تواند یک چیز خوب یا یک چیز بد باشد. برای کسانی که می دانند چگونه از این گزینه ها استفاده کنند، آنها یک معدن طلا هستند. برای اکثر مبتدیان، این گزینه ها می توانند کاملا پیچیده و گیج کننده باشند. ما هر یک از این گزینه ها را به طور کامل بررسی می کنیم، بنابراین می توانید W3 Total Cache را به درستی تنظیم کنید. با تنظیمات عمومی شروع می شود.

تنظیمات عمومی

شما می توانید با کلیک کردن بر روی دکمه منوی عملکرد در پنل مدیریت وردپرس، به صفحه تنظیمات عمومی بروید. این جایی است که شما با تنظیم پیکربندی تنظیمات اولیه پلاگین را تنظیم می کنید. اطمینان حاصل کنید که شما در صفحه تنظیمات کلی قرار دارید و صفحه داشبورد تبلیغاتی این افزونه نیست.

W3 Total Cache صفحه تنظیمات عمومی

صفحه کش چیست؟

اولین گزینه ای که در این صفحه مشاهده می کنید Page Cache است. این مسئول ایجاد صفحات حافظه استاتیک برای هر صفحه ای است که بارگذاری می شود، پس از آن هر بار صفحه به صورت پویا بارگذاری نمی شود. با داشتن این فعال، شما بار بار را به طور قابل توجهی کاهش می دهد. برای دیدن نحوه کارکرد پنهان صفحه، به تصویر زیر مراجعه کنید.

صفحه کش چیست؟

همانطور که می توانید به طور معمول هنگامی که یک کاربر به سایت شما می آید، وردپرس اسکریپت های PHP و MySQL queries را به پایگاه داده برای پیدا کردن صفحه درخواست می کند. سپس PHP داده ها را پردازش می کند و یک صفحه ایجاد می کند. این روند نیاز به منابع سرور دارد. داشتن ذخیره سازی صفحه در حالت فعال، اجازه می دهد همه بار سرور آن را رد کنید و یک کپی از صفحه را در زمانیکه یک کاربر آن را درخواست می کند، نشان دهد.

برای میزبانی میزبانی که اغلب مبتدیان از آن استفاده می کنند، روش دیسک: Enhanced بسیار توصیه می شود. شما باید گزینه Enable Cache Cache را چک کنید و تمام تنظیمات را ذخیره کنید.

راه اندازی صفحه Cache در W3 Total Cache برای وردپرس

برای اکثر افراد، این همه چیزی است که شما باید با ذخیره صفحه انجام دهید. از آنجا که این راهنما برای کاربران سطح مبتدی است، ما تنظیمات پیشرفته ذخیره سازی صفحه را از بین می بریم، زیرا گزینه های پیش فرض به اندازه کافی کافی است.

ما همچنین از Minify، Database Cache و Object Cache استفاده خواهیم کرد. دلیل ساده این است که همه سرورها نتایج بهینه شده با این تنظیمات را ارائه نمی دهند. گزینه بعدی شما کشف مرورگر است.

کش مرورگر چیست؟

هر بار که یک کاربر یک وب سایت بازدید می کند، مرورگر وب خود تمام تصاویر، فایل های CSS، جاوا اسکریپت ها و دیگر فایل های استاتیک را در یک پوشه موقت بارگذاری می کند تا تجربه کاربر را افزایش دهد. به این ترتیب وقتی کاربر همان را به صفحه بعدی می رود، بسیار سریع تر بارگذاری می شود، زیرا تمام فایل های استاتیک در حافظه مرورگر خود قرار دارند.

گزینه Cache مرورگر در W3 Total Cache s

کش مرورگر چیست؟
هر بار که یک کاربر یک وب سایت بازدید می کند، مرورگر وب خود تمام تصاویر، فایل های CSS، جاوا اسکریپت ها و دیگر فایل های استاتیک را در یک پوشه موقت بارگذاری می کند تا تجربه کاربر را افزایش دهد. به این ترتیب وقتی کاربر همان را به صفحه بعدی می رود، بسیار سریع تر بارگذاری می شود، زیرا تمام فایل های استاتیک در حافظه مرورگر خود قرار دارند.

گزینه Cache مرورگر در W3 Total Cache یک محدودیت زمانی در Cache مرورگر را تنظیم می کند. با توجه به اینکه هر روزه لوگوی خود را تغییر ندهید، داشتن فایل های استاتیک مانند آن را در ۲۴ ساعت ذخیره سازی به شما صدمه نمی زند. به سادگی گزینه Enable Under Cache مرورگر را چک کنید و دکمه Save all settings را کلیک کنید. هنگامی که این کار را انجام می دهید، سپس می توانید از صفحه Performance »Browser Cache برای تنظیمات بیشتر بازدید کنید.

راه اندازی گزینه های کش مرورگر در W3 Total Cache

همانطور که در تصویر بالا دیده می شود، ما تقریبا همه چیز را به غیر از ۴۰۴ فعال کردیم. وقتی تنظیمات را ذخیره می کنید، تمام تنظیمات زیر در آن صفحه به صورت خودکار از خود مراقبت می کند.

در تنظیمات وردپرس رایگان ما، این تنظیمات پیش فرض است که ما روشن می کنیم.

CDN چیست؟

CDN مخفف شبکه تحویل محتوا است که به شما اجازه می دهد تا محتوای استاتیک خود را از سرورهای مختلف ابری خدمت کنید، نه فقط یک سرور میزبان. این به شما این امکان را می دهد که بار سرور را کاهش دهید و سرعت وب سایت خود را افزایش دهید.

ما یک Infographic در یک CDN ایجاد کرده ایم و چرا شما برای سایت WordPress خود CDN نیاز دارید. ما به شدت توصیه می کنیم که آن را چک کنید، بنابراین می توانید یک تصمیم تحصیلی بگیرید.

W3 Total Cache پشتیبانی MaxCDN، Amazon S3، Rackspace Cloud و Amazon Cloud Front. WPBeginner با استفاده از MaxCDN (چرا ما از MaxCDN استفاده می کنیم). این بخش تنها به سایت هایی که از CDN استفاده می کنند یا در حال برنامه ریزی در مورد استفاده از CDN استفاده می کنند. اگر فکر می کنید شما از CDN استفاده می کنید، ما MaxCDN را توصیه می کنیم.

اولین چیزی که باید انجام دهید اینست که یک Zone Pull را در داشبورد MaxCDN ایجاد کنید. به حساب MaxCDN خود وارد شوید، روی Zone Manages کلیک کنید و سپس بر روی Create Pull Zone کلیک کنید.

پیکربندی W3 کل کش - تنظیمات MaxCDN

در صفحه بعد از شما خواسته خواهد شد که جزئیات مربوط به منطقه کشیدن خود را ارائه دهید.

نام منطقه را بکشید: به سادگی هر نامی را برای این منطقه کشیدن نام ببرید تا بتوانید آن را در پانل MaxCDN خود شناسایی کنید.
URL Origin URL: URL وبسایت وردپرس خود را که با http: // شروع شده است را وارد کنید و به پایان رسید.
دامنه سفارشی CDN: هر زیر دامنه را وارد کنید، به عنوان مثال: cdn.wpbeginner.com
برچسب: شرح برای این منطقه کشیدن را ارائه دهید.
فشرده سازی: فعال کردن فشرده سازی موجب صرفه جویی در پهنای باند شما می شود، بنابراین توصیه می شود که این کادر را بررسی کنید.
یک تصویر از نحوه تنظیمات بالا مانند:

MaxCDN Pull Zone جزئیات

روی دکمه Create کلیک کنید و MaxCDN Zone Pull را ایجاد می کند. در صفحه بعدی، به شما یک نشانی اینترنتی مانند این را "wpb.wpbeginner.netdna-cdn.com" نشان می دهد و این URL را در یک فایل متنی با استفاده از دفترچه یادداشت ذخیره می کند، زیرا ما بعدا نیاز خواهیم داشت.

اکنون که ما یک منطقه کشش ایجاد کرده ایم، گام بعدی این است که مناطق محتوا را تنظیم کنیم. شما می توانید با رفتن به داشبورد MaxCDN خود این کار را انجام دهید. روی دکمه مدیریت در کنار منطقه کشیدن خود کلیک کنید که فقط ایجاد کرده اید. در صفحه بعد، روی زبانه تنظیمات کلیک کنید. هدف ایجاد مناطق محتوا برای افزودن زیر دامنه ها است، به طوری که ما می توانیم تجربه کاربر را با مرتب کردن محتوا از زیر دامنه های مختلف به مرورگر کاربر بهبود بخشیم. برای انجام این کار روی دکمه Domains سفارشی کلیک کنید و چندین زیر دامنه را اضافه کنید. تصویر زیر را ببینید:

Subdomains چندگانه MaxCDN

هنگامی که دامنه های دلخواه خود را اضافه کرده اید، به سادگی بر روی دکمه Update کلیک کنید.

گام بعدی تنظیم سوابق CNAME برای زیر دامنه ها است. بسیاری از ارائه دهندگان میزبانی وب وردپرس ما مانند Hostgator، Bluehost و غیره cPanel را به مشتریان خود جهت مدیریت تنظیمات مختلف میزبانی خود ارائه می دهند. ما توضیح خواهیم داد که چگونه یک سابقه CNAME را در cPanel تنظیم کنیم.

به داشبورد cPanel خود وارد شوید و سپس بر روی ویرایشگر Simple DNS Zone در زیر دامنه کلیک کنید.

پیکربندی W3 Total Cache - اضافه کردن یک رکورد CNAME

در صفحه بعدی یک فرم با دو فیلد خواهید دید. نام دامنه ای که وارد کردید هنگام ایجاد منطقه محتوا وارد کنید. به عنوان مثال شما cdn را برای cdn.wpbeginnner.com قرار می دهید.

cPanel به طور خودکار دامنه کامل را پر خواهد کرد. در قسمت CNAME نشانی اینترنتی ارائه شده توسط MaxCDN را هنگام ایجاد ناحیه کشیدن وارد کنید. این نشانی اینترنتی است که از شما خواسته ایم در دفترچه یادداشت ذخیره کنید.

پیکربندی W3 Total Cache - اضافه کردن یک رکورد CNAME

فرایند را برای تمام زیر دامنه های خود تکرار کنید، برای مثال cdn1، cdn2، و غیره. به یاد داشته باشید فقط فیلد نام هر بار تغییر می کند و میدان CNAME همیشه آدرس MaxCDN را برای منطقه کشش خود ارائه می دهد. هنگامی که شما رکوردهای CNAME را برای تمام زیر دامنه ها ایجاد کرده اید، زمان بازگشت به وردپرس و تنظیم MaxCDN با W3 Total Cache است.

به عملکرد »تنظیمات عمومی بروید. پایین پایین تا جعبه پیکربندی CDN را پیدا کنید. بررسی کنید Enable و انتخاب MaxCDN از منوی کشویی Type CDN. روی دکمه Save All Settings کلیک کنید.

فعال سازی MaxCDN در W3 Total Cache

پس از ذخیره تنظیمات شما یک اعلان را مطلع خواهید کرد که اطلاعات را برای "کلید مجوز" و "نام میزبان پیش فرض با" و انتخاب انتخاب کنید

در صفحه بعد روی دکمه Authorize کلیک کنید. این شما را به سایت MaxCDN می برد که در آن شما یک کلید مجوز را تولید می کنید. این کلید را در W3 Total Cache کپی و رب کنید. در قسمت «نام میزبان سایت با نام» را وارد کنید زیر دامنه ای که قبلا ایجاد کرده اید.

وارد کلید MaxCDN API و تنظیم نام میزبان در W3 Total Cache

همه تنظیمات را ذخیره کنید و این همه. سایت شما اکنون پیکربندی شده است تا فایلهای استاتیک را با استفاده از MaxCDN ارائه دهد. در حال حاضر اگر سایت شما را بارگذاری می کنید، URL های تصویر باید از زیر دامنه CDN به جای دامنه واقعی سایت شما ارائه شود. مثلا:

https://www.wpbeginner.com/wp-content/uploads/2010/08/w3totalcachecdnconfig.gif

جایگزین خواهد شد:

http://cdn.wpbeginner.com/wp-content/uploads/2010/08/w3totalcachecdnconfig.gif

در حال حاضر اگر هر یک از فایل های ایستا شما با CDN بارگیری نمی شود، احتمالا به این معنی است که شما باید آن را در لیست لیست فایل های سفارشی در W3 Total Cache مشخص کنید. ما مجبور بودیم این کار را برای افزونه OIO Publisher انجام دهیم که ما برای ارائه تبلیغات استفاده می کنیم. اگر به صفحه تنظیمات CDN بروید گزینه Advanced را ببینید:

تنظیمات پیشرفته CDN در W3 Total Cache

به سادگی تمام فایل ها / پوشه ها که می خواهید برای CDN اضافه کنید را اضافه کنید. همچنین اگر متوجه شوید، یک لیست فایل رد شده وجود دارد. هنگامی که شما یک بروز رسانی کوچک طراحی می کنید، style.css شما به درستی آپدیت نخواهد شد. بنابراین شما می توانید آن را در یک لیست فایل رد شده برای زمانی که شما در حال تغییر است. اگر فقط می خواهید یک بار تمیز کردن، شما می توانید آن را از داشبورد MaxCDN خود انجام دهید.

همه چیزهایی که تا به امروز پوشانده ایم، در بیشتر حساب های میزبانی وب عالی عمل می کند. با این حال، W3 Total Cache همراه با بسیاری از گزینه های دیگر است. ما بهترین های ما را برای توضیح آنچه که هستند، سعی خواهیم کرد و چرا ما آنها را در همه سایت ها فعال نمی کنیم.

بهترین ابزار خودکار سازی سئو سایت

فرم تماس در وردپرس با Contact Form by BestWebSoft/ ساخت فرم تماس در وردپرس

بهینه سازی حجم تصاویر با افزونه Ewww Image Optimizer

بررسی و ارائه راه حل۴۰ مورد از مشکلات رایج وردپرس

افزونه WP Support Plus وردپرس| دانلود افزونه تیکت پشتیبانی حرفه‌ای وردپرس

کسب درامد با راه اندازی وبلاگ آنلاین با وردپرس

یادداشت کارها در وردپرس با افزونه WP Dashboard Notes

چند زبانه کردن سایت وردپرسی با افزونه Translatepress

افزونه گزارش نظرات نامناسب در وردپرس

اپلیکیشن فروشگاهی اندروید ووکامرس

کم کردن
Minify به سادگی حجم فایل های استاتیک خود را کاهش می دهد تا هر کیلوبایتی را که می توانید ذخیره کنید. با این حال، گاهی اوقات تولید فایل minified می تواند منابع فشردهتری داشته باشد و سپس منابع ذخیره شده را ذخیره کند. ما نمی گوییم این یک وظیفه وحشتناک است. ما به سادگی می گوییم که ممکن است بهترین گزینه برای هر سرور باشد. ما چندین نفر را که از آن شکایت کرده اند شنیده ایم و میزبان ما (HostGator) توصیه کرد ما این را ترک کنیم. اگر شما مثل ما هستید (با زبان سرور سروکار نداشته باشید)، سپس به ارائه دهندگان خدمات میزبانی وب خود گوش دهید.

ذخیره سازی پایگاه داده
ذخیره سازی پایگاه داده باعث کاهش بار سرور توسط ذخیره سازی پرس و جوهای SQL می شود. این زمان پردازش پرس و جو از پایگاه داده را حذف می کند (که برای سایت های کوچک ممکن است زیاد نباشد). هنگامی که ما شروع به استفاده از این، به نظر می رسید که بار زیادی در سرور ما قرار داده است. میزبان ما به ما توصیه کرد که آن را خاموش کنیم. در عوض، آنها به پایان رسید تا ماشینی ساخته شده در SQL ذخیره شود. باز هم از این گزینه در معرض خطر خود استفاده کنید. شما می توانید آن را امتحان کنید و ببینید که چگونه بر زمان بارگذاری سایت تاثیر می گذارد. سپس به سادگی آن را خاموش کنید، اگر تاثیر به اندازه کافی قابل توجه نیست. اکثر میزبان ها این را برای حساب های میزبانی وب توصیه نمی کنند.

ذخیره سازی شی
اگر شما دارای یک سایت بسیار پویا هستید، پس از استفاده از Object Caching به آن کمک خواهید کرد. این است که عمدتا مورد استفاده قرار گیرد اگر شما درخواست های پایگاه داده پیچیده است که برای بازسازی گران است. برای اکثر مبتدیان، آن را نادیده بگیرید.

اکنون که تنظیمات همه چیز را دارید، بهتر است یک نسخه پشتیبان برای W3 Total Cache Configuration ایجاد کنید. پس از همه، ما در این مقاله از این موضوع زیاد استفاده کردیم. شما باید به صفحه عمومی تنظیمات W3 Total Cache خود بازگردید. یک بخش برای تنظیمات واردات / صادرات وجود دارد. برای دانلود فایل تنظیمات از سرور خود کلیک کنید

https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-install-and-setup-w3-total-cache-for-beginners/

مطالب مرتبط :

چگونه ویرایشگر گوتنبرگ را غیر فعال کنیم؟

راهنمای اضافه کردن گوگل آنالیتیکس در وردپرس با افزونه MonsterInsights

اضافه کردن سایت وردپرس خود به گوگل وبمستر تولز (Google Webmaster Tools)

بهترین تکنیک های سئو در سال ۲۰۱۹

منبع : الوپشتیبان - ارائه کننده : پشتیبان سایت - افزایش امنیت وردپرس - سئو وردپرس

 

  • ۹۹/۰۲/۰۳
  • مریم مرادی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی